یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمیته انضباطی باشگاه گهر دورود لرستان جهت بررسی مشکلات انضباطی اعضای این تیم به ریاست قاضي "صابر ظفرقندی" تشکیل جلسه داد و تمامي بازيكنان تیم گهر را با جریمه‎های سنگین نقره‌داغ کرد!

به گزارش يافته به نقل از فارس، در جلسه كميته انضباطي اين باشگاه مصوب شد به دلیل بی‌انگیزگی و بی‎تفاوتی بازيكنان و کسب نتایج ضعیف و شکست‎های متعدد در هفته‎های آخر لیگ برتر، تمامي اعضای تیم گهر دورود به کسر 15 درصد از كل مبلغ قرارداد فصل محکوم شدند.

همچنين بازیکنان تیم فوتبال گهر دورود به علت عدم حضور در تمرین این تیم در تاریخ 18 اردیبهشت امسال به کسر 5 درصد از كل مبلغ قرارداد محکوم شدند.

"هاملت میختاریان" بازيكن ارمنستاني به علت تحریک بازیکنان گهر جهت ایجاد اختلال در روند تمرین و تعطیلی تمرین این تیم(طبق گزارش ارسالي از سوی علی قرایی قائم‌مقام باشگاه و مجید قدوسی معاونت اجرایی باشگاه) به کسر 10 درصد از كل مبلغ قرارداد فصل محکوم شد.

"فرید عابدی" بازیکن تیم گهر دورود به علت مصاحبه‎های متعدد بر علیه باشگاه و بهره‎بردار تیم گهر به کسر 10 درصد از قرارداد محکوم شد.

"رضا کاردوست، مجید باجلان، مجید خدابنده‌لو،" به علت مصاحبه بر علیه باشگاه و مدیریت باشگاه به کسر 5 درصد از قراردادشان محکوم شدند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا