یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اظهار داشت: فردا مثل همه‌ي بازی‌ها یک دیدار سخت پيش رو داریم.

به گزارش يافته، محمد مایلی‌کهن اظهار داشت: من زمانی در تیم نفت بازی می‌کردم و در دهه 40 با این تیم وارد فوتبال باشگاهی شدم و پس از نفت به تیم محبوبم پرسپولیس آمدم.
وي افزود: نفت ساختار و امکانات مناسبی دارد و در نیم‌فصل و ابتدای فصل هم خوب یارگیری کرده است و مربی خوبی هم دارد.
سرمربي گهر ادامه داد: گهر یکی از مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ است که از خیلی چیز‌ها محروم است. در بازی فردا 3 بازیکن محروم داریم و یکی دو نفر هم مصدوم هستند. تا دل‌تان بخواهد مشکل داریم. با این حال باید از بازیکنان تشکر کنم. آنهایی که بازی ما را دیده‌اند می‌دانند که بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم.
مايلي‌كهن در ادامه بيان داشت: در برخی جاها بدشانس بودیم و در برخی موارد هم اشتباهات داوری به ضرر ما بود. همه این‌ها دست به دست هم داد تا نتيجه‌ي مطلوب نگيريم، با این حال ما ناامید نیستیم و به خاطر مردم دورود و استان لرستان مقابل نفت با تمام توان به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم.
وی افزود: واقعیت این است که در نیم‌فصل اول تیم‌هایی که می‌خواهند سقوط نکنند و یا قهرمان شوند امتیازات لازم را جمع می‌کنند زیرا بازی در نیم‌فصل اول راحت‌تر است اما تیم ما این‌گونه نبوده است. هم پیش از شروع فصل و هم در نیم‌فصل اول مشکلات زیادی داشتیم و بین دو نیم فصل هم نتوانستیم تجدید قوا کنیم.
وي تصريح كرد: از نظر بودجه یک سوم فجر سپاسی هم نیستیم. مشکلات متعددی وجود داشت تیم ما خوب بسته نشده است یک نیم‌فصل هم در شهر خودش نتوانست بازی کند با این حال ناامید نیستیم.
مایلی‌کهن اظهار داشت: حداقل قضیه این است که می‌توانیم به پلی‌آف برویم. اکنون فاصله ما با تیم آلومینیوم 9 امتیاز است ضمن این که یک بازی مستقیم هم با آلومینیوم در دورود داریم، پس ناامید نیستیم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا