یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رقابت‌هاي ليگ شطرنج استان لرستان كه با شركت 10 تيم به صورت رفت و برگشت برگزار شد با قهرماني تيم اداره راه و شهرسازي لرستان خاتمه يافت.

به گزارش يافته، در دور پایانی مسابقات لیگ استان، بازي تیم‌هاي اداره راه و شهرسازي برابر تيم دژ به برتري 4 بر صفر رسيد تا با نيم امتياز اختلاف از نزديك‌ترين رقيبش قهرمان مسابقات شود.

مهرگان نيز 3 بر يك برابر بانك‌ملي پيروز شد اما به خاطر از دست دادن همين يك امتياز، قهرماني تقديم راه و شهرسازي كرد. امین پاپی با توجه به استرس ناشی از قهرمانی تیم نتوانست بازی برتر خود مقابل بهنام سپهوند را به برد برساند تا قهرمانی میز 3 را به این بازیکن و مقام اولی را به اداره راه تقدیم کند.

دیگر بازی حساس این دور را بیمارستان شفا و امور آب برگزار کردند که با توجه به ناهماهنگی به عمل آمده در چیدمان میزها توسط تیم امور آب این تیم 4-0 بازنده اعلام شد تا بیمارستان شفا عملکرد خوبش در نیم‌فصل دوم را با کسب رده سوم به پایان برساند.

شرکت گاز با توجه به غیبت تیم فرزین 4-0 پیروز شد تا لیگ را با کسب کاپ اخلاق و یک پیروزی به پایان برساند. دیدار دو تیم مارال و پریز نیز با توجه به غیبت دو تیم 0-0 اعلام شد.

در پايان اين مسابقات تيم اداره راه و شهرسازي با كسب 55.5 امتياز قهرمان اين مسابقات شد و تيم‌هاي مهرگان با 55 و بيمارستان شفا با 54 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

سامان فرشادی‌فر از تیم بیمارستان شفا، سعید جودکی از تیم اداره راه، بهنام سپهوند از تیم بانک ملی، بیژن شیرایی از اداره راه و سهراب فلاح‌زاده از تیم بیمارستان شفا نفرات برتر میز‌های 5 گانه اين دوره از مسابقات شدند.

مراسم اختتامیه با حضور حجت نظری رئیس هیأت شطرنج استان برگزار گردید که تیم‌ها و نفرات برتر جوایز خود را دریافت کردند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا