یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دور رفت مسابقات ليگ دسته دوم فوتسال كشور در گروه جنوب در شرايطي به پايان رسيد كه نماينده لرستان تمامي 9 بازي‌اش را به حريفان واگذار كرد و در حسرت كسب يك امتياز به پيشواز نيم‌فصل دوم رفت.

 

به گزارش يافته، از هفته نهم ليگ دو فوتسال كشور، تيم سفيدپوش برنا خوزستان در اهواز ميزبان تيم قعرنشين فراز اشتران‌كوه ازنا بود. اين ديدار از ساعت 16 روز جمعه در سالن كشاورزي اين شهر به قضاوت راغب، رشیدی، خورموجی و شرونی آغاز شد.

محمدرضا حيدريان بازيكن اسبق تيم ملي براي اولين بار در اين ديدار براي تيم برناي خوزستان به ميان رفت و بازي زيبايي به نمايش گذاشت. از آن‌جا كه تيم اشتران‌كوه ازنا بدون كسب امتياز در 8 بازي قبلي به اهواز سفر كرده بود و مشكلاتي درون تيم وجود داشت، اين بازي براي بازيكنان برنا سخت به نظر نمي‌آمد.

بازيكنان تيم برنا در اين بازي با اين كه موقعيت‌هاي بسياري بر روي دروازه‌ي حريف لرستاني خلق كردند فقط 8 بار موفق به باز كردن دروازه‌ي تيم اشتران‌كوه شدند.

رسول شهرياري، احمد كاظمي و اصلان محراب‌پور هر كدام 2 گل و عرفان ايگدر و حميد كاكا هر كدام يك گل براي تيم برنا به ثمر رساندند تا اين بازي با نتيجه 8 بر صفر خاتمه پذيرد.

با توجه به نتايج كسب شده در ديگر بازي‌ها، برنا خوزستان با يك پله صعود توانست با 16 امتياز و با تفاضل گل بهتر نسبت به نماينده بندرعباس در رده‌ي دوم قرار بگيرد و تيم اشتران‌كوه ازنا نيز بدون كسب امتياز با 8 گل زده و 49 گل خورده در رده دهم و آخر جدول رده‌بندي قرار دارد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا