یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در بیست و یکمین دوره رقابت‌های دووميداني بین‌المللی دهه مبارک فجر که در مجموعه ورزشی آفتاب برگزار گردید دوندگان بروجردي خوش درخشیدند و 3 نشان رنگارنگ كسب كردند. به گزارش يافته، احسان مهاجرشجاعی در دوي 4 در 400 متر امدادي موفق شد به همراه تيم نفت نشان طلا را كسب نمايد. در 4 در 400 متر امدادی باشگاه نفت با زمان 3 دقیقه و 19 ثانیه و 14 صدم ثانیه اول شد و تیم‌های پاکستان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج خراسان رضوی در رده‌های دوم و سوم ایستادند.
همچنين امیر بیرانوند در ماده 800 متر با رکورد یک دقیقه و 53 ثانیه و 66 صدم ثانیه پس از محمدعلی از پاکستان كه با یک دقیقه و 53 ثانیه 24 صدم ثانیه اول شد، در رده دوم ايستاد و نشان نقره را كسب كرد.
علی فهیمی دونده لرستاني تيم ملي جوانان كشورمان در 1500 متر مقام سوم را كسب كرد. در دو 1500 متر مسلم نیادوست اول شد و حسین کیهانی نيز در جايگاه دوم قرار گرفت.
سیاوش سلیمی نيز نفر پنجم در پرش ارتفاع اين دوره از مسابقات شد. در اين ماده كيوان قنبرزاده از باشگاه نفت قهرمان شد..
این رقابت‌ها با حضور 6 تیم خارجی قرقیزستان، پاکستان، لبنان، عمان، ارمنستان و افغانستان و هفت تیم داخلی ثامن‌الحجج خراسان رضوی، مقاومت اهواز، استان گلستان، تیم ملی جوانان ایران، باشگاه نفت تهران، ناشنوایان و معاونت تهران به مدت دو روز و دو بخش آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد هادی فرج الهی 1391-12-03 21:51
بنام خدا
مدیر محترم وبلاگ/سایت
با اهداء سلام
احتراماً، با توجه به اینکه در نظر است "گردهمایی مدیران پایگاه های اینترنتی استان لرستان" در نیمه دوم اسفند ماه 1391 در خرم آباد برگزار گردد، بدینوسیله از جنابعالی دعوت بعمل می آید جهت ثبت نام در این همایش به سایت مجمع مشورتی جوانان نماینده ولی فقیه در لرستان به نشانی www.lrjavan.ir مراجعه فرمائید.
خواهشمند است آدرس پستی خود را جهت ارسال دعوت نامه رسمی اعلام فرمائید.
سهیمه شما: به تعداد نویسندگان شما
شماره تماس: 09169556612

والعاقبه للمتقین
دبیرخانه همایش
نقل قول کردن
#2 محمد هادی فرج الهی 1391-12-03 21:53
مدير محترم وبلاگ/ وب سايت
سلام عليکم
ضمن تشکر از ثبت نام شما در نخستين گردهمايي مديران و فعالان فضاي مجازي استان لرستان، جهت اطلاع رساني بهتر از شما درخواست مي شود بنر اين گردهمايي را در صورت امکان در سايت يا وبلاگ خود بارگذاري کنيد. کد بنر به همراه اين پيام براي شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم دريافت مي توانيد به سايت مجمع مشورتي جوانان دفتر نماينده ولي فقيه در لرستان به آدرس http://lrjavan.ir/
مراجعه نماييد.
با سپاس
دبيرخانه همايش
نقل قول کردن
#3 محمد هادی فرج الهی 1391-12-03 21:55
سلام
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا