یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور در راس هیاتی با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان دیدار و گفتگو کرد‌.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، جعفر درویش‌زاده در اين ديدار با اشاره به وجود تعامل سازنده بین آموزش و پرورش لرستان و اداره کل ورزش و جوانان این همدلی و تفاهم را در ارتقای ورزش و تن‌درستی دانش‌آموزان مثبت و سازنده خواند و گفت: تیمی منسجم، فعال و علمی در حوزه ورزش دانش‌آموزی لرستان وجود دارد.
وی به حمایت‌های خوب آموزش و پرورش از ورزش اشاره کرد و گفت: 43 مهارت پایه در ورزش ژیمناستیک نهایی شده و برای اجرا در آموزشگاه‌های کشور ابلاغ شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز در این دیدار یکی از سیاست‌های دستگاه تعلیم و تربیت را توسعه و تقویت ورزش دانش‌آموزی برشمرد و گفت: کشف استعدادها و استعدادیابی در رشته‌های ورزشی به ویژه رشته ژیمناستیک از اولویت‌های کاری حوزه معاونت تربیت‌بدنی می‌باشد.
گودرز كريمي‌فر امکانات و تجهیزات ورزشی آموزش و پرورش استان را با توجه به تعداد دانش‌آموزان لرستانی ناکافی دانست و گفت: نیاز هست که تعامل و همکاری بین دستگاهی به ویژه با اداره ورزش و جوانان لرستان بیش‌تر شود چرا که اعتقاد داریم سرمایه‌گذاری در جهت سلامت جسم و روح دانش‌آموزان یک اصل است و بایستی با یک حرکت علمی و منطقی طی شود.
وي خاطرنشان ساخت: ارتقاء ورزش و سلامت دانش‌آموزان بستر لازم را برای یادگیری عمیق و مطلوب دانش‌آموزان فراهم می‌کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز گفت: آموزش و پرورش لرستان به دنبال ارتقاء شاخص‌های ورزش در کشور است.
فريد بهرامی به افتخارات ورزشی دانش‌آموزان لرستان اشاره کرد و گفت: نایب قهرمانی در مسابقات ژیمناستیک دانش‌آموزی کشور، درخشش دانش‌آموزان در مسابقات دو و میدانی، فوتسال، کشتی و فوتبال ناشنوایان از جمله این موفقیت‌ها می‌باشد.
 رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور از تيم دانش‌آموزي لرستان تمجيد كرد
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 کیوان 1393-10-10 22:57
سایت محترم یافته با سلام ما شما رو صدای خودمون میدونیم لطف کنیید از شورای شهر بپرسید مگر قرار نبوذ سه شنبه شهردار رو انتخاب کنند پس پی شدددد ما منتظریمممم
_______________________
يافته: با سلام. اين بار هم به تاخير افتاد و وعده روز يك‌شنبه را دادند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا