یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرحله پایانی لیگ ژیمناستیک استان به میزبانی خرم‌آباد و با حضور 18 ژيمناست از الشتر، نورآباد، خرم‌آباد الف و ب و بروجرد برگزار گردید و در نهايت برترين‌هاي اين مسابقات شناخته شدند.

به گزارش يافته، در بخش حرکات زمینی رده سنی زیر 10 سال ايليا حيدري از تيم خرم‌آباد الف، علي اميري از تيم الشتر و اميرحسين بريانوند از بروجرد اول تا سوم شدند.

همچنين در پرش خرك، مهرداد دولتشاه از خرم‌آباد الف، رضا علي‌زاده از نورآباد و علي‌رضا پيريايي از بروجرد در رده‌هاي اول تا قرار گرفتند.

در حركات خرك حلقه رده سني زير 13 سال امير بسطامي و متين يگانه از خرم‌آباد ب اول و دوم شدند و شايان كاكولوند از الشتر نيز سوم شد.

در حركات زميني رده سني زير 13 سال، مهران بيرانوند از خرم‌آباد الف بالاتر از سايرين قرار گرفت و علي حاتمي از الشتر و محمدكريم غلامي از بروجرد هم به ترتيب دوم و سوم شدند.

حرکات پرش خرک رده سنی زیر 13سال مهدي حيدريان از الشتر، علي‌رضا آزادبخت از نورآباد و سياوش الياسي از بروجرد اول تا سوم شدند.

حرکات خرک حلقه رده سنی زیر 13سال، شهاب و مهدي بيرانوند از تيم خرم‌آباد ب اول و دوم شدند و مهدي خيدري از الشتر هم سوم شد.

پس از پايان 6 مرحله مسابقات ليگ استان، مهرداد دولتشا، ايليا حيدري و امير بسطامي از خرم‌آباد به ترتيب نفرات اول تا سوم رده‌ي قهرمان قهرمانان زير 10 سال معرفي شدند و در رده‌ي سني زير 13 سال نيز شهاب و مهدي بيرانوند از خرم‌آباد و مهدي حيدريان از الشتر اول تا سوم شدند.

امیر  بهاروند، سامان سياه‌منصور، مهدی چرم‌آرن، میثم  امین‌منش، رضا حسنوند، گل‌محمدی، نظام‌الاسلامی و محمد مقدسي مربيان سازنده‌ي استان ظرف 6 ماه برگزاري ليگ بودند و قضاوت اين مسابقات نيز بر عهده‌ي سید مرتضی جزایری و سید ایمان موسوی زير نظر حمزه امين‌منش رئيس هيأت ژيمناستيك استان بود.

جوايز نفرات برتر اين مسابقات توسط فرهاد نيكوخصال مدير كل ورزش و جوانان لرستان به آن‌ها اهدا شد.

دیدگاه‌ها  

#1 امیرعلی 1396-06-07 10:08
:D :lol: همش ماله بروجرده هههههه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا