یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال ايران، تيم فوتبال گهر دورود در ورزشگاه تختي اين شهر پذيراي آلومينيوم المهدي هرمزگان بود كه در پايان با يك گل مغلوي مهمانش شد.

به گزارش يافته‌، اگر چه اين بازي براي گهر اهمتي نداشت و سقوط اين تيم به ليگ دسته اول كشور مسجل شده بود اما به خاطر جبران شكست در بازي‌هاي قبلي برابر حريف هرمزگاني، اميد مي‌رفت بازيكنان تيم گهر پس از 11 هفته دوباره به فكر كسب پيروزي باشند كه اين‌چنين نشد.

در اين بازي كه با حضور حدود هزار تماشاگر به قضاوت يدالله جهان‌بازي برگزار شد، تك گل آلومينيوم توسط ميلاد ميداودوي در دقيقه 85 به ثمر رسيد. رسول پیرزاده که از نیمه دوم به میدان آمده بود با نفوذ از جناح چپ و ارسالی دقیق به محوطه شش‌قدم این فرصت را در اختیار میداوودی گذاشت تا با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه میزبان را باز کند.

هواداران فوتبال در شهر دورود بر خلاف دیدارهای قبلی استقبال چندانی از این بازی انجام ندادند و دلیل این عدم استقبال را باید در قطعی شدن سقوط این تیم جستجو کرد. گهر که سقوطش به لیگ یک قطعی شده مقابل تیمی قرار گرفت که بر خلاف گهری‌ها هنوز امید زیادی به ماندگار شدن در لیگ برتر دارد. بنابراین با امید به کسب سه امتیاز این بازی به دورود آمده است.

محمد مایلی‌کهن ارنج تیمش را در حالی شکل داد که رضا کاردوست و آرمان قاسمی دو بازیکن اصلی خود را به دلیل سه‌ اخطاره شدن در مقابل استقلال در اختیار نداشت. شهرام مهربان کاپیتان و دروازه‌بان این تیم در بازی‌های قبلی هم بنا به صلاح‌دید مایلی‌کهن روی نیمکت نشست و جای خودش را به سعید رازانی داد.

در مقابل پرویز مظلومی هم به جای مجتبی روشنگر از فرناندوی برزیلی در دروازه آلومینیوم استفاده کرد و در خط حمله هم چشم به فرارهای زارعی و گل‌زنی میلاد میداوودی و ناصحی داشت. اتفاقی که تا پایان نیمه اول برای این تیم رخ نداد.

۴۵ دقیقه اول با برتری نسبی تیم میهمان همراه بود اما حملات این تیم به ندرت توانست دروازه میزبان را با خطر روبه‌رو کند. تنها صحنه‌های قابل ذکر نیمه اول دو سه ضربه ایستگاهی از میلاد میداوودی بود که خطرناک‌ترین آن‌ها در آخرین دقیقه این نیمه به تیر دروازه گهر برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

پرویز مظلومی در ابتدای نیمه دوم با انجام دو تعویض هم‌زمان پیرزاده و بذری را راهی میدان کرد تا با تمام توان به دروازه حریف یورش ببرد. این ترفند باعث شد حملات مهمان در نیمه دوم خطرناک‌تر و پردامنه‌تر دنبال شود. اما باز هم تا دقایق پایانی مظلومی و شاگردانش در حسرت گل باقی ماندند.

یکی دو بار بی‌دقتی زردپوش‌ها مانع گلزنی شد و یک بار هم مجید خمیسی توپ را از روی خط دروازه گهر بیرون کشید تا بازی با همان نتیجه بدون گل به دقیقه ۸۵ رسیده و نیمکت هرمزگانی‌ها هر لحظه ملتهب‌تر شود. بالاخره هجوم‌ تیم مهمان که تشنه سه امتیاز این بازی بود در ۵ دقیقه پایانی نتیجه داد و این تیم با کسب سه امتیاز این میدان بالاتر از ذوب‌آهن به رتبه چهاردهم رسید.

نكته جالب توجه اين كه پرويز مظلومي سرمربي آلومينيوم از ايمون زايد مهاجم گران‌قيمت اين تيم استفاده نمي‌كند. شايد اين موضوع با زدن 3 گل توسط او به تيم استقلال در زمان مربي‌گري مظلومي بي‌ارتباط نباشد! همچنين مجتبي زارع مهاجم سابق گهر نيز از روي نيمكت ذخيره آلومينيوم بازي تيمش را برابر هم‌تيمي‌هاي اسبقش دنبال كرد.

این رتبه متعلق به تیمی است که باید دیدار پلی‌آف را برای باقی ماندن در لیگ برتر مقابل نماینده لیگ یک برگزار کند. اگرچه دو بازی آینده آلومینیوم بسیار مشکل‌تر از ذوب‌آهن است و احتمال سقوط دوباره آن‌ها در جدول کم نیست.

میلاد میداوودی بدون شک بهترین بازیکن آلومینیوم و ستاره میدان بود. او بارها با فرارها و شوت‌های راه دور دروازه حریف را به خطر انداخت تا این‌که نهایتاً در دقایق پایانی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

داور اين بازي به محمود شفیعی از گهر در دقيقه 31 و مهدی محمدزاده از آلومینیوم در دقيقه 42 اخطار داد.

براي تيم بنفش‌پوش گهر دورود، سعید رازانی- محمد‌رضا خرسند‌نيا- عمار نيک‌کار- صابر محمدي(سجاد گراوند 70)- حامد پورعمراني- امين ترکاشوند- مجيد خميسي- مجيد خدابنده‌لو- محمود شفيعي- فرید عابدی(تقي نايبي 75) و مجید باجلان(هاملت ميختاريان 81) به ميدان رفتند.

در تيم زردپوش آلومینیوم هرمزگان نيز لوئیز فرناندو سانتوس- مهدی محمدزاده(رسول پیرزاده 46)- وحید عسگری- بهنام داداش‌وند- محسن حمیدی- میثم مجیدی- محمود تیغ‌نورد- محمدرضا ناصحی(هادی دهقانی 84)- مجتبی زارعی(جعفر بذری 46)- امجد شکوه مقام و میلاد میداوودی، حضور داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 محسن شیعه پور 1392-01-26 23:39
اسفباره واقعا..................
اگر آقایون میذاشتن این تیم بیاد خرم آباد لااقل با آبرو حذف میشدیم.....
اینجوری کامل آبرومون رفت.........
حالا تحویل بگیرن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا