یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته‌ی سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ايران روز دوشنبه 26 فروردين تيم سقوط كرده‌ي گهر دورود، براي جبران شكست بازي رفت برابر نماينده استان هرمزگان قرار مي‌گيرد.

به گزارش يافته‌، بازي تيم‌هاي گهر دورود و آلومینیوم المهدي هرمزگان از ساعت 17 در ورزشگاه تختي دورود به قضاوت یدالله جهانبازی با كمك حسن ظهیری و اسد حاج‌محمد آغاز مي‌شود. داور چهارم اين بازي هادی حاج‌عباسی است و نظارت رقابت دو تيم را نيز هدایت ممبینی از استان خوزستان بر عهده خواهد داشت.

شاگردان محمد مایلی‌کهن که هیچ شانسی برای بقا در لیگ برتر ندارند، تنها برای حیثیت برابر آلومینیوم صف آرائی خواهند کرد و از سویی دیگر پرویز مظلومی با توجه به دو بازی سخت تیمش برابر تراکتورسازی و سپاهان در هفته‌های آتی و تلاش برای قرار گرفتن در رده‌ی چهاردهم لیگ برتر، نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز دارد.

آلومینیوم که 10 روز از آخرین بازیش در لیگ برتر می‌گذرد، برابر گهر قرار خواهد گرفت که جمعه‌شب برابر استقلال در تهران بازی کرده و به طور قطع از لحاظ بدنی تا حد زیادی تخلیه شده است.

گهری‌ها ده هفته‌ی متوالی است که موفق به کسب سه امتیاز نشده است. از نکات جالب این دیدار تقابل ضعیف‌ترین مهاجمان لیگ برتر برابر یک‌دیگر است. آلومینیوم و گهر با زدن 22 و 23 گل در طول رقابت‌های لیگ، ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند.

در بازی رفت، آلومینیوم موفق شد با تک‌گل هادی دهقانی، گهر را شکست دهد. در آن زمان، اکبر میثاقیان روی نیمکت آلومینیوم بود و آن بازی اولین حضور مایلی‌کهن روی نیمکت گهر بود. سال گذشته نيز كه اين دو تيم در دسته اول حضور داشتن در همين ورزشگاه پيكار كردند كه آن بازي را نيز آلومينيوم يك بر صفر برد.

اكنون گهر بهترين فرصت را براي جبران شكست‌هاي گذشته در اختيار دارد هر چند از ليگ برتر سقوط كرده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا