یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود گفت: مردم استان لرستان از تيم گهر ناامید نشده‌اند زیرا اين تيم و هوادارنش از نظر فرهنگي كاري كردند که در تاریخ فوتبال ايران بی‌سابقه است.

به گزارش يافته‌، محمد مايلي‌كهن در نشست خبري پس بازي برابر استقلال، اظهار داشت: هیچ فردی یادش نیست 6 سال پیش چه تيمي يا چه کسانی در فوتبال ایران قهرمان شده‌اند اما همه، حرکات اخلاقی بازیکنی همچون متوسل‌زاده را به یاد خواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم شریف شهرستان دورود کاری کردند که این شهرستان کوچک، پایتخت فرهنگی فوتبال ایران شده و درود می فرستم به شرف این مردم پاك.

سرمربي گهر در ادامه بيان داشت: بايد زیر ساخت‌ها در فوتبال ما بهتر شود تا تیم‌هایی که توانایی لازم برای حضور در لیگ برتر ندارند، مانند تمام دنیا از سهمیه خود استفاده كنند.

مايلي‌كهن اظهار داشت: ما تقاضا کرده بودیم این بازی با حضور هواداران انجام شود و فواید این بازی در اختیار بازیکنان دورودی قرار گيرد تا با مبلغ ناچیزی که من دادم ورزشگاه تختي دورود تكميل شود و تاسف می‌خورم که این امر تا ك نون محقق نشده است.

وی ادامه داد: شاید آنها(استقلالي‌ها) احساس کردند اگر هوادار بیاید تیم‌شان تحت فشار قرار می‌گیرد، اما مطمئن باشید اگر شده شهر به شهر بروم، کاری خواهم کرد که ورزشگاه شهرستان دورود تکمیل شود، زیرا با پول ناچیز من این کار انجام نمی‌شود.

مايلي‌كهن افزود: از رسانه‌ها هم می‌خواهم در این کار، من را حمایت کنند.

ر

دیدگاه‌ها  

#1 فاطمه 1395-05-02 10:58
ورزشکاران لرستانی بهترین هستند اما متاسفانه مورد کم لطفی مشولین هستند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا