یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نتايج هفته ششم ليگ دسته دوم فوتسال كشور - يافتهاز هفته ششم دور رفت لیگ دسته دوم فوتسال ایران و در گروه دوم، پولادگسترش بروجرد، پس از 4 شكست متوالي، به اولين پيروزي در اين مسابقات دست يافت.

به گزارش يافته، در روزی كه تیم پولاد‌گسترش فقط با 9 بازیكن داشت و از حضور تماشاگرانش نيز خبري نبود، پس از 5 هفته نخستین پیروزی خود را برابر تيم شهداي هفتم تير سردشت جشن گرفت!

تیم یك‌دست شهدای هفتم تیر سردشت حریف قدری برای پولاد گسترشی‌ها بود، اما وقتی در دقیقه 7 محسن جلالی یكی از  ستاره‌هاي زمین، موفق به گشودن دروازه سردشتی‌‌ها شد، به یك‌باره شیرازه تیم شهدای هفتم تیر برای دقایقی از هم پاشید.

در همین زمان تیم بروجردي حملات مكرری بر روی دروازه حریف تدارك دید كه موقعيت‌ها یكی پس از دیگری از دست رفت تا این كه در دقیقه 17 تیم بروجرد از روی نقطه پنالتی توسط محسن جلالی موفق به زدن گل دوم شد.

البته سردشتی‌ها نیز در كم‌تر از یك دقیقه موفق به جبران یكی از گل‌ها شدند تا نيمه اول با نتیجه 2 بر یك به نفع پولادگسترش پايان يابد.

با شروع نیمه دوم، سردشتی‌ها حملات بی‌شماری روی دروازه بروجرد تدارك دیدند كه با دفاع خوب و درخشش دروازه‌بان بروجرد حملات آن‌‌ها نیز بی‌ثمر ماند تا اين كه در دقیقه 26 نیمه دوم، بهروز كریمی دیگر ستاره بروجردی‌ها در یك ضد‌حمله موفق به گشودن دروازه‌ي تیم حریف شد.

سردشتی‌ها كه برای دقایقی با اخراج یكی از بازیكنان‌شان با یك یار كم‌تر بازی را دنبال می‌كردند نتوانستند خطري روی دروازه پولادی‌ها ايجاد كنند.

در دقیقه 33 محسن جلالی و در دقیقه 37 بهروز كریمی از پولادگسترش، دروازه‌ي سردشتی‌ها را گل‌باران كردند.

در ثانیه آخر نیز شهدای هفتم تیر سردشت موفق شد گل دوم خود را ثمر برساند تا نتیجه بازی با نتیجه 5 بر 2 به نفع بروجردی‌ها به پایان برسد.

پولادگسترش بروجرد: مسعود لك‌نژاد، مهرداد پارسا، محسن اسدی، امیر و سعيد گودرزی، علی مباركی، بهروز كریمی، محسن جلالی، علی رضایی، سر‌مربی: سعید محمودی

همچنين تيم شاهين كوهدشت ديگر نماينده لرستان نيز كه به علت مشكلات مالي قصد انصراف از گردونه مسابقات را داشت، در آخرين لحظات به قزوين رفت تا در سالن یادگار امام (ره) الوند با صدرنشين اين گروه مصاف دهد.

جدال نابرابر اين دو تيم دارا و ندار، در پاين 6 بر 3 به نفع شهيدفرجي قزوين خاتمه يافت.

در ديگر بازي اين گروه نيز شاهین کرمانشاه 4 بر يك شهرداری رشت را از پيش رو برداشت. تيم استقلال سهند اراك نيز اين هفته با قرعه استراحت مواجه بود.

برنامه هفته هفتم و پاياني دور رفت:

جمعه 2 خرداد 1393 - ساعت 17

شاهین کوهدشت - شاهین کرمانشاه

شهدای هفتم تیر سردشت- استقلال سهند اراك

شهرداری رشت- گسترش‌پولاد بروجرد

 

Yaftenews.ir

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتياز

1

شهيد‌فرجي قزوين

6

5

-

1

32

11

15

2

شهرداری رشت

5

3

-

2

13

9

9

3

شاهین کرمانشاه

5

3

-

2

15

13

9

4

استقلال‌سهند اراك

5

3

-

2

12

12

9

5

هفتم‌تیر سردشت

5

2

-

3

12

24

6

6

گسترش‌پولاد بروجرد

5

1

-

4

11

16

3

7

شاهین کوهدشت

5

1

-

4

9

19

3

 

 

خبر: فرهاد داودوندی/ يافته - بروجرد

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا