یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از گذشت سه هفته از مسابقات ليگ دسته دوم فوتسال كشور، تیم های قعر جدولی بارابن قزوین و پولاد گستر بروجرد توانستند اولین امتیاز را کسب کنند.

به گزارش يافته، در این بازی که به میزبانی بارابن قزوین برگزار شد ابتدا این تیم توانست به گل اول بازي برسد و امیدوار به کسب سه امتیاز بازی باشد، ولی دیری نپایید که تیم پولاد گستر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. تا پایان نیمه اول نتیجه مساوي يك بر يك پا بر جا بود.

در ابتدای نیمه دوم باز هم نماينده قزوين بود که به گل رسید. بازی تا دقیقه 39 با نتیجه دو بر یک به نفع بارابن پیگیری شد تا این که یک بازیکن از تیم پولاد گستر به دلیل انجام خطا با کارت قرمز داور مواجه شد.

همه چیز برای بارابن آماده بود تا 3 امتیاز بازي را کسب کند ولی در تیم پولادگستر دست به کار بزرگی زد و با یک بازیکن کمتر در عين ناباوري توانست بازی را دوباره به تساوی بکشاند تا اين بازی با تساوي 2 بر 2 به پایان برسد.

به این ترتیب امتیازات بين دو تيم انتهاي جدولي تقسیم شد و دوتيم، یک پله در جدول بالا آمدند و در مكان‌هاي هشتم و نهم جدول رده‌بندي و بالاتر از تیم شهرداری رشت قرار گرفتند.

تيم اشتران‌كوه ازنا ديگر نماينده لرستان در اين رقابت‌ها نيز با نتيجه 3 بر 2 برابر شاهين كرمانشاه شكست خورد. هفته چهارم، نماينده ازنا پنج‌شنبه 22 فروردين در رفسنجان به مصاف مس اين شهر مي‌رود.

 

 

گروه دوم

بازی

تفاضل

امتیاز

1

برنا حوزستان

3

16

9

2

علی‌صدر همدان

3

3

9

3

شاهین کرمانشاه

3

0

6

4

مس رفسنجان

3

2

5

5

آذرخش بندرعباس

3

2

5

6

شاهین لردگان

3

-7

3

7

کیان‌سپهر اصفهان

3

-1

2

8

میلاد نور اراک

3

-4

1

9

مقاومت شهرکرد

3

-6

1

10

اشتران‌کوه ازنا

3

-4

0

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا