یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مديرعامل باشگاه گهردورود گفت: با مشورت مايلي‌کهن، فريادشيران را براي 4 مسابقه آخر در ليگ برتر انتخاب کرديم.

به گزارش يافته‌ به نقل از خبرگزاری فارس، محمد خروطي در اين خصوص اظهار داشت: روز دوشنبه با مايلي‌کهن صحبت کردم و ايشان اعلام کرد که ديگر نمي‌تواند کارش را در کنار ما ادامه دهد و اصرارها و خواهش‌هاي ما به نتيجه‌ نرسيد.

وي افزود: به هرحال تصميم‌گيرنده خود ايشان هستند زماني که مايلي‌کهن به اين تيم آمد قبل از حضور من در گهر و با پيشنهاد خودم بود. مايلي‌کهن مربي باتجربه و اخلاقي است، هدايت تيم را برعهده گرفت اما صلاح ندانست که کار را ادامه دهد.

مديرعامل گهر دورود در مورد اين که تمرينات اين تيم چه زماني آغاز مي‌شود، گفت: از ابتدا قرار بود تمرينات‌مان 15 فروردين آغاز شود اما اين کار کمي زودتر انجام شد و 10 فروردين تيم استارت زد. تمرينات بعد از بازي با تيم ملي نوجوانان در 11 فروردين تعطيل شد و قرار است دوباره کارمان را از 15 فروردين آغاز کنيم. طبق قرارداد جديدي که با ورزشگاه آزادي بستيم، مهمانسراي اين مجموعه را با صبحانه، نهار و شام براي بازيکنان اجاره کرده‌ايم تا ديگر از اين بابت هم مشکل نداشته باشيم.

وي در مورد مشکلاتي که گهري‌ها براي مکان استقرار خود داشتند، عنوان کرد: صحبت‌هايي که در مورد هتل انجام شد با کم لطفي همراه بود زماني که به گهر آمدم اصلا قراردادي وجود نداشت. در آن زمان به صورت علي‌الحساب 10 ميليون تومان به مسوولان هتل پرديس دادم و پس از بستن قرارداد جديد علاوه بر آن پول 12 ميليون تومان چک نيز به آن ها دادم. چون طلب سنگيني از قبل وجود داشت و در اين بين شيطنت‌هايي نيز صورت گرفت، با کم لطفي مسأله اين‌گونه انعکاس داده شد. در شأن من نبود که بخواهم وارد اين موضوعات شوم و جواب کسي را بدهم و بحث کنم. در سال 91 مشکلات اقتصادي براي همه وجود داشت و اين موضوع گريبان ما را نيز گرفته بود. هر چند از لحاظ مالي کمي عقب هستيم اما همين حالا از بسياري تيم‌هاي ديگر جلو هستيم. در اواخر فروردين سعي مي‌کنيم بخش ديگري از قرارداد بازيکنان را پرداخت کنيم.

وي در مورد اين که گفته مي‌شود گهري‌ها ديگر انگيزه‌اي ندارند، عنوان کرد: کارمان بسيار سخت است و اگر قرار باشد 4 تيم از مسابقات سقوط کنند ذوب‌آهن با کسب يک امتياز ديگر عملاً ما و نفت آبادان را از دور مسابقات خارج مي کند. با اين وجود مرد و مردانه به مسابقات ادامه مي‌دهيم و از بازي با استقلال کارمان را با قدرت دنبال مي‌کنيم. نتايج ما در سرنوشت ساير تيم ها تأثير دارد و کارمان را مردانه جلو مي‌بريم.

گهر دورود در چارچوب هفته سي و يکم ليگ برتر روز جمعه 23 فروردين در ورزشگاه آزادي به مصاف استقلال تهران مي‌رود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا