یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در هفته سي‌ام رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور، از ساعت 16 روز يك‌شنبه 27 اسفند 1391، قرمزپوشان گهر دورود به مصاف داماش گيلان رفتند.

به گزارش يافته، با توجه به بروز شايعه مبني بر كاهش تعداد تيم‌هاي سقوط كننده به ليگ دسته اول فوتبال ايران، كورسوي اميدي براي نماينده لرستان باقي بود تا با كسب 3 امتياز اين بازي، تا حد زيادي به بقا اميدوار باشد، اما مطابق روال چند بازي اخير، اين تيم در كسب امتياز ناكام ماند.

سه هزار تماشاگر دورود در شرايطي كه در دقايق اوليه بازي شاهد نمايش مطلوب تيم شهرشان بودند، در دقيقه 29 شاهد به ثمر رسيدن گل تيم داماش توسط محمدرضا مهدوي بر خلاف جريان بازي و در دقيقه 29 بودند.

اين گل آب سردي بر پيكره تيم گهر ريخت و خيلي زودتر از ان چه كه بازيكنان اين تيم قادر باشند به جبران گل خورده فكر كنند، حسين ابراهيمي نيز در دقيقه 35 گل دوم بازي را به ثمر رساند تا به نوعي تير خلاص را بر پيكر گهر و تماشاگرانش وارد آورد.

تلاش‌ گهري‌ها در ادامه بي‌نتيجه بود و هر چه زدند به در بسته خورد تا اين كه در دقيقه 88 محمدرضا خرسندنيا يكي از گل‌هاي خورده را از روي نقطه پنالتي پاسخ گفت و بازي با همين نتيجه به پايان رسيد تا نماينده لرستان سال 91 را با شكست به اتمام برساند.

اين بازي به قضاوت جمشید دانش‌مهر از كرمانشاه با کمک حسین طالقانی و قهرمان نجفی برگزار شد كه داور در اين بازي به محمد مختاری در دقیقه 15،مصطفی حاجتی در دقیقه 45، محمدرضا مهدوی در دقیقه 69 و میلاد فراهانی در دقیقه 88 از داماش گيلان و صابر محمدی در دقیقه 28، امين تركاشوند در دقيقه 69 و داوود بکوک در دقیقه 70 از گهر دورود اخطار داد.

براي گهر دورود، شهرام مهربان، تقی ناییبی(از دقیقه 51 فرید عابدی)، امین ترکاشوند، آرمان قاسمی، مجید خدابنده‌لو(از دقیقه 54 محمدرضا خرسندنیا)، عمار نیک‌کار،مجید باجلان، رضا کاردوست، مجید خمیسی(از دقیقه 69 حامد پورعمرانی)، داود بکوک و صابر محمدی به سرمربی‌گري محمد مایلی‌کهن به ميدان رفتند.

در تيم داماش گیلان نيز میلاد فراهانی، محمد سیاه، ابوذر رحیمی، محمد مختاری، مصطفی حاجتی(از دقیقه 78 سعید حلافی)، مرتضی ابراهیمی، علی‌رضا نظیف‌کار، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی(از دقیقه 75 هادی سهرابی)، علی‌رضا جهانبخش، امین متوسل‌زاده(افشین چاوشی از دقیقه 83) به سرمربي‌گري افشین ناظمی در اين بازي حضور داشتند.

 

شرح گل‌ها به نقل از سايت گل:

گهر 0-1 داماش: فرار در عمق دفاع گهر توسط جهانبخش و پاس او با هند صابر محمدی پشت محوطه جریمه یک ضربه آزاد را به داماش هدیه کرد. ضربه ایستگاهی را کاپیتان مهدوی به سبک همیشگی خود به زیبایی کنج دروازه مهربان جا داد.

گهر 0-2 داماش: به مانند گل نخست فرار جهانبخش از نیمه زمین تا عمق دفاع گهر ادامه پیدا کرد و سانتر دقیق او پشت محوطه شش قدم زیر پای حسین ابراهیمی قرار گرفت و او هم با استادی هر چه تمام‌تر یک گل از زاویه بسته وارد دروازه گهر کرد.

گهر 1-2 داماش: پاس در عمق صابر محمدی به فرید عابدی داخل محوطه جریمه موجب شد تا فراهانی برای مهارش به خطا متوسل شود، ضربه پنالتی را محمدرضا خرسندنيا با یک شوت محکم به وسط دروازه داماش به گل تبدیل کرد.

 

دقایق حساس:

دقیقه 5: پاس خوب صابر محمدی به امین ترکاشوند رسید و شوت سرکش او را میلاد فراهانی به زیبایی مهار نمود.

دقیقه 18: شوت محمدرضا مهدوی از پشت محوطه جریمه با فاصله اندکی از تیر افقی به خارج فرستاده شد.

دقیقه19: شوت زیبای امین تركاشوند از کنج محوطه جریمه داماش شلیک شد که در دستان فراهانی به سختی جای گرفت.

دقیقه 27: سانتر مجید باجلان روی دروازه داماش با شوت امین ترکاشوند از روی خط دروازه توسط مدافعان داماش برگشت داده شد، توپ ریباند شده تبدیل به یک موقعیت حساس برای داماش و گل اول این تیم شد.

دقیقه 40: امین ترکاشوند در یک فرار در عمق رشتی‌ها با فراهانی تک به تک شد که شوت او توسط فراهانی با پا برگشت داده شد و توپ برگشتی پس از یک کش و قوس مجدداً زیر پای ترکاشوند قرار گرفت که بازهم این فراهانی بود که توانست توپ را دفع نماید.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا