یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پیشکسوت مردمي و بااخلاق فوتبال خرم‌آباد، به دلیل ابتلا به عارضه دیسک کمر و سیاتیک تحت عمل جراحي قرار گرفت.

به گزارش يافته، سيد مسعود ميرآقايي به دليل آسيب‌هاي ناشي از فعاليت‌هاي ورزشي، روز پنج‌شنبه 24 اسفندماه توسط دكتر طغياني در بیمارستان توحید خرم‌آباد تحت عمل جراحي قرار گرفت.

وي به مدت دو روز در بيمارستان بستري بود و عصر روز شنبه 26 اسفندماه به منزل مسكوني‌اش واقع در خيابان سوم قاضي‌آباد منتقل شد.

سید مسعود میرآقایی از فوتبالیست‌های تکنیکی و بااخلاق خرم‌آباد در دهه 50 و اوايل دهه 60 به شمار مي‌رود هستند که پس از اتمام دوران بازيگري، در كسوت مربي‌گري رشته‌هاي فوتبال و فوتسال نيز خدمات شاياني داشته اشت.

وي ظرف چند سال گذشته، پای ثابت امور خير و نيز مراسم بزرگداشت قهرمانان و فرهیختگان استان بوده، چنان که همواره پی‌گیر وضعیت پیشکسوتان استان از جمله مرحومان: ناصر میرزایی، رضا سقایی و علي خلیلی بوده است.

ميرآقايي كه از مربیان كاربلد فوتسال استان به شمار مي‌رود، در پويايي اين رشته در ادارات استان و افزايش علاقه‌ي كاركنان ادارات به ورزش، نقشي عمده ايفا كرده و به عنوان مربي با تيم‌هاي ثبت احوال، دیوان محاسبات، موسسه مهر، نظام مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامي خرم‌آباد، سازمان همیاری شهرداری‌ها، تيم خبرنگاران و اصحاب رسانه و ... موفقیت‌هایی را در سطح کشور و استان کسب كرده است.

 

 


دیدگاه‌ها  

#1 عبدالرضا قاسمی 1391-12-27 08:25
با سلام
برای ایشان آرزوی سلامت دارم
نقل قول کردن
#2 امیررضا امیری 1401-08-07 00:03
بسیار با اخلاق من شاگردشون هستم . خدا نگهش داره
نقل قول کردن
#3 ارتین امیری 1401-11-20 18:56
ایشون مربی من است خدا حفظش کند
نقل قول کردن
#4 احاتموند 1402-02-17 10:55
مربی وپیشکسوت واستاد بنده در عرصه مربیگری هستن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا