یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم فوتبال دارتاك خرم‌آباد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور برابر مهمانش متوقف شد.

به گزارش يافته، اين تيم كه سقوطش به دسته سوم فوتبال كشور مسجل شده، در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف میناب‌طیور هرمزگان رفت كه اين بازي در پايان با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

همچنين در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور، نمايندگان لرستان در اين مسابقات متحمل دو شكست سنگين شدند. در بروجرد، تیم پولادگسترش نتیجه را 6 بر 2 به تیم مقاومت البرز واگذار کرد.

این مسابقه از ساعت 15 و 30 دقيقه در سالن ولایت به قضاوت علی حفیظی، صادق محمدی، احمد رضایی و مجتبی خوانساری آغاز شد.

نیمه اول این دیدار با برتری 2 بر یک تیم مقاومت پایان یافت اما در نیمه دوم كه با نمايش ضعیف پولادگسترش همراه بود، تیم مقاومت توانست 4 گل دیگر وارد دروازه اين تيم كند و بازی را با نتیجه 6 بر 2 تمام کند و جای خود را در صدر جدول حفظ نمايد.

در این دیدار برای تیم پولادگسترش حسن احمدی 2 گل به ثمر رساند و 6 گل تیم مقاومت البرز را سعید کرمی، حامد شعبانی، امین نصرالله‌زاده(2 گل)، الیاس براتی (2 گل) را به ثمر رساندند.

این دیدار دو کارت زرد داشت. علی کاویانی از پولادگسترش و علی صارمی از مقاومت البرز کارت زرد گرفتند.

برای پولادگسترش نسیم حساوی، امیر عزیزی، مسعود لک‌نژاد، محسن اسدی، محمد علی‌پناه، حمیدرضا عرب‌زاده، اسماعیل رشنو، حسن احمدی، میثم نوری، علی کاوانی و سعید گودرزی به مربي‌گري سعید محمودی و سعید معظمی و سرپرستي عبدالله باعزم به ميدان رفتند.

در تيم مقاومت البرز نيز مرتضی فراهانی، امیر احمدپور، الیاس براتی، سعید کرمی، علی صارمی، ناصر اطمینان، مهرداد بابایی، حامد شعبانی، امین نصرالله‌زاده و حامد خدایی به مربي‌گري رضافلاح زاده و سرپرستي ابراهیم سوری حضور داشتند.

در گروه دوم نيز تيم فراز اشترانکوه ازنا دیگر نماینده‌ی لرستان برابر ميزبانش آذرخش بندرعباس با نتيجه 3 بر يك شكست را پذيرا شد.

تا هفته دوم اين مسابقات، هر دو نماينده لرستان در كسب امتياز ناكام بوده‌اند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا