یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از برنامه‌ریزی برای شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی در استان خبر داد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان کوهدشت که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: ورزش به سلامت جسم و تفکر کمک می‌کند و جامعه‌ای سالم است که ترکیبی از این دو داشته باشد.
وی با بیان اینکه جامعه‌ای توسعه پیدا خواهد کرد که جسم و فکر سالم و فعالی داشته باشد، افزود: برنامه امروز در همین راستا برگزار شده و ورزش همگانی از نوع پیاده‌روی ارزان‌ترین ورزش‌هاست که نیازمند امکانات و تجهیزات خاصی نیست.
خادمی با اشاره به اینکه ورزش لرستان سابقه درخشانی در سطح کشور داشته و از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: ما ورزشکارانی داریم که در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند اما از وضعیت امکانات ورزشی در سطح استان راضی نیستیم.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: یکی از روش‌هایی که بتوانیم جوانان با نشاطی داشته باشیم، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی است و برای این کار در برنامه چهار ساله استان برنامه‌ریزی‌هایی شده است.
وی با اشاره به اینکه حضور و استقبال مردم نشان می‌دهد که این برنامه‌ها مؤثرند و باید ادامه یابد در ادامه گفت: در بحث سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی برای ورزش باید گفت که اقتصاد ورزش در کل کشور به‌خوبی عمل نکرده چراکه به نوعی بیشتر آن‌ها وابسته به دولت هستند و در لرستان نیز اسپانسر ورزشی نداریم.
خادمی با تاکید بر اینکه این ورزش باید در جامعه ترویج یابد، بیان داشت: برنامه‌هایی در حوزه ورزش استان در راستای شناسایی و پرورش استعدادها داریم.

اقتصاد ورزش در کل کشور به‌خوبی عمل نکرده است

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا