یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان لرستان با رؤسا و نواب رؤسای هیأت‌های ورزشی این استان دیدار کرد.

به گزارش يافته، احمد رسولی‌نژاد در دیدار با رؤسای هیأت‌های ورزشی استان لرستان اظهار داشت: در استان لرستان نبود اسپانسر برای حمایت از تیم‌های ورزشی به عنوان یک مشکل اساسی مطرح است.

وی با تأکید بر این که پیشکسوتان از سرمایه‌های اصلی ورزش به‌شمار می‌روند افزود: وجود نوابغ ورزشی در استان لرستان همچون غلام‌رضا محمدی، آرش میراسماعیلی و سایر پیشکسوتان باید زمینه اهتمام براي بهره‌مندی از تجربیات این افراد در راستای اعتلای ورزش فراهم شود تا این پتانسیل‌ها در گذر زمان به هدر نروند.

معاون وزير تصريح كرد: لرستان در رشته‌هايي نظير گلف، كشتي، ورزش‌هاي رزمي، جودو، هاكي و ... قطب ورزش و پايگاه بسياري از رشته‌هاست.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: در نظر داریم تمامی امکانات ورزشی استان‌ها را به هیات‌ها اختصاص دهیم تا مشکلات آنها به ویژه در حوزه فضاهای ورزشی حل شود.

وی اظهار کرد: تاکید وزیر ورزش و جوانان بر اعطای سالن‌های ورزشی به هیات‌هاست که در آن صورت ضمن کاهش مشکلات آنها فضاهای ورزشی نیز سالم‌تر می‌ماند.

رسولی‌نژاد عنوان نمود: در بند 3 اصل سوم قانون اساسی آمده است که آموزش و پرورش و تربیت بدنی برای همه مردم رایگان است که بخش اول آن در آموزش و پرورش اجرا شده و در ورزش نیز باید این اصل اجرایی شود.

به گفته وی، هم اکنون بیش از سه میلیون ورزشکار سازمان یافته در کشور وجود دارد و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان باید جوابگوی این تعداد ورزشکار باشد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا