یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فردا و در جریان هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خیبر خرم‌آباد میهمان پالایش نفت آبادان خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، از ساعت 14 روز سه‌شنبه 19 دی‌ماه و در جریان هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر در ورزشگاه 17 شهریور آبادان به مصاف پالایش نفت خواهد رفت.
سبز پوشان خیبر بعد از لغو بازی هفته قبل و در اختیار گرفتن 7 بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات، در یک دیدار خارج از خانه برابر تیم رده سومی پالایش نفت آبادان قرار می‌گیرد و با تمرینات منظمی که داشته، با تمام توان به مصاف رقیب خواهد رفت.
شاگردان مهرداد خادمی تا پایان هفته شانزدهم با کسب 6 برد، ۳ تساوی و 4 باخت و در مجموع 21 امتیاز از (13 بازی) در رده چهارم جدول گروه C قرار دارد. با توجه به دو بازی کمتر خیبر، نسبت به تیم‌های رده اول تا سوم جدول، پیروزی سبزپوشان خیبر در این بازی می‌تواند به صعودشان از این گروه کمک کند.
آن طرف میدان هم پالایش نفت آبادان با کسب 22 امتیاز (از 15 بازی) در رده سوم ایستاده است. آبادانی‌ها در تلاش‌اند تا با کسب امتیاز از این بازی، موقعیت خود را از بالای جدول مستحکم کنند.
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در بازی رفت مقابل این تیم 2 بر صفر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد مغلوب شد. با توجه به جایگاه دو تیم (رده سوم و چهارم)، انتظار می‌رود که شاهد یک بازی زیبا باشیم.
تا پایان هفته شانزدهم شهرداری فومن با 32 امتیاز صدرنشین است.
 
برنامه هفته هفدهم ۱۹ دی ماه
کیمیا فرآیند قم _ نفت امیدیه ساعت ۱۴ ورزشگاه درخشان صبا شهر
شهرداری فومن _ پاس همدان ساعت ۱۴ ورزشگاه آزادی فومن
شهرداری همدان _ شهرداری بم ساعت ۱۴ ورزشگاه قدس همدان
بعثت کرمانشاه _ گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۴ ورزشگاه انقلاب کرمانشاه
پخش و پالایش آبادان _ خیبر خرم‌آباد ساعت ۱۴ ورزشگاه ۱۷ شهریور آبادان


دیدگاه‌ها  

#1 پایارلور 1396-10-18 10:17
بینم موریت.
نقل قول کردن
#2 بیرانوند لرستان 1396-10-18 19:30
با اشتباه دروازبان غیر بومی نبازیم صلوات..
نقل قول کردن
#3 سپهر عاشق خرم آباد 1396-10-18 20:52
برای خیبر خرم آباد تیم محبوبم آرزوی پیروزی دارم.جای نماینده فوتبال لرستان در لیگ دو نیست!مسئولان تا کی می خواهند نسبت به تیم ریشه دار خیبر بی مهری کنند؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا