یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فردا و در جریان هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خیبر خرم‌آباد میهمان نفت امیدیه خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، از ساعت 14 و 15 دقیقه دوشنبه 22 آبان ماه و در جریان هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، خیبر در ورزشگاه اختصاصی نفت امیدیه به مصاف این تیم خواهد رفت.
خیبر که هفته‌های هفتم تا نهم را با کسب 9 امتیاز به پایان برده بود، هفته دهم در خرم‌آباد برابر خوشه طلایی ساوه به تساوی بدون گل دست یافت تا فرصت طلایی کم کردنِ امتیازش با صدرنشین را به حداقل برساند.
سبزپوشان خیبر این بازی را به فراموشی سپرده و با تمرینات منظمی که در هفته جاری برگزار کردند، قصد دارند بدون توجه به مشکلات مالی، هر سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنند تا همچنان یکی از امیدهای صعود در گروه باشند.
طرف دیگر میدان هم تیم نفت امیدیه است که تا کنون نتایجی مشابه خیبر کسب کرده و هفته قبل هم برابر شهرداری بم به تساوی رسید.
بی‌شک شاگردان امید عیسی زاده به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند و امتیاز مساوی هر دو تیم، نوید یک بازی حساس و زیبا را خواهد داد.
از نکات جالب این بازی حضور مهرداد خادمی سرمربی اسبق نفت امیدیه روی نیمکت خیبر است؛ ضمن این که مصطفی بیات و مصطفی علیخانی دو بازیکن فصل گذشته نفت امیدیه عضو تیم خیبر خرم‌آباد هستند.
شایان ذکر است تا پایان هفته دهم، خیبر خرم‌آباد و نفت امیدیه هر کدام با 17 امتیاز و تفاضل گل 17+ جایگاه دوم و سوم را در اختیار دارند.
در حال حاضر شهرداری فومن با 20 امتیاز صدرنشین این گروه است. 


برنامه هفته یازدهم دوشنبه ۲۲ آبان
کیمیا فرآیند قم _ بعثت کرمانشاه ساعت ۱5: 14 ورزشگاه درخشان صبا شهر
خوشه طلایی ساوه _ گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۴:۱۵ ورزشگاه چمران ساوه
شهرداری فومن _ پخش و پالایش آبادان ساعت ۱۴:۱۵ ورزشگاه آزادی فومن
پاس همدان _ شهرداری فومن ساعت ۱۴:۱۵ ورزشگاه قدس همدان
نفت امیدیه _ خیبر خرم‌آباد ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه اختصاصی نفت امیدیه

خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-08-21 10:09
مردم بعد از سقوط خیبر دیگه به استادیوم نمیان!مشکل این تیم در سال های قبل مدیریتی بود،مدیریت نتونست از طریق بلیت فروشی یا سامانه 3090 یا روش های دیگه اسپانسر پیدا کنه! واقعا من در تعجبم کسی مثل آقای بهاروند که تو بالاترین سمت های فدراسیون هست چطور نمی تونه اسپانسریا کمک مالی برای خیبر جذب کنه؟! الان این تیم داره با مهرداد خادمی عالی نتیجه میگیره ولی مطمئن باشید در ادامه فصل مشکلات مالی نفس خیبر میگیره :eek: آقای صید محمدخان بیرانوندی شما مگه عضو هیئت مدیره نشدی؟ خب یه کاری کن همش شعار نده! یا شما آقای میراسماعیلی این همه تو تهران رفت و آمد داری خب یه کاری کن :sad:
نقل قول کردن
#2 محمود 1396-08-21 13:14
به امید خدا میبریم
نقل قول کردن
#3 نگار 1396-08-22 03:15
به امید صعود خیبر به لیگ یک.
نقل قول کردن
#4 لر 1396-08-22 10:55
امیدواریم خیبر این بازی رو ببره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا