یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در رقابت‌های کشتی آزاد بزرگ‌سالان قهرمانی کشور، گروه -الف- تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت و لرستان هشتم شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، این رقابت‌ها روزهای 11 و 12 آبان ماه در خرم آباد برگزار شد و در پایان تیم مازندران در دیدار فینال با پیروزی برابر تیم کرمانشاه به عنوان قهرمانی رسید و لرستان هم با شکست برابر گیلان در رده هشتم ایستاد.
 
نتایج دیدارهای آزاد برای کسب عنوان اول تا دهم:
فینال: مازندران 7- کرمانشاه 3
رده‌بندی: تهران 7- البرز 3
کسب مقام پنجم: همدان 6- توابع تهران 4
کسب مقام هفتم: گیلان 6- لرستان 4
کسب مقام نهم: آذربایجان شرقی 9- قزوین صفر (مسابقه به سود آذربایجان شرقی به دلیل وزن‌کشی نکردن تیم قزوین)
 
رده‌بندی تیمی آزاد: 1- مازندران 2- کرمانشاه 3- تهران 4- البرز 5- همدان 6- توابع تهران 7- گیلان 8- لرستان 9- آذربایجان شرقی 10- قزوین
آزادکاران لرستان در روز اول مسابقات هر 3 رقابت را برابر همدان و البرز و کرمانشاه (7-3)، (6-4) و (6 - 4) به حریفان واگذار کردند.
این تیم در روز دوم 7 بر صفر برابر قزوین به برتری رسید و عصر امروز هم برابر گیلان 6 بر 4 شکست خورد و عنوان هشتم این رقابت‌ها را کسب کرد. (تیم قزوین به صورت کامل در وزن‌کشی صبح روز دوم حضور نداشت).
"وحید والی‌زاده مرادی" رئیس هیات کشتی لرستان در خصوص نتایج ضعیف تیم لرستان به خبرنگار یافته گفت: در کشتی آزاد با توجه به اینکه 3 کشتی‌گیر شاخص ما که شانس بالای مدال داشتند به دلیل مصدومیت و حضور در اردوی تیم ملی نتوانستند در مسابقات انتخابی شرکت کنند، ولی ما به احترام قانون فقط نفرات برتر مسابقات انتخابی استان را برگزیدیم.
 
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور – گروه الف به مدت 2 روز و با حضور 300 ورزشکار و مربی از 20 استان کشور در سالن ورزشی شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار شد؛ نفرات نخست تا سوم این رقابت‌ها مجوز حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی را کسب خواهند کرد.
شایان ذکر است بنا بر تصمیم فدراسیون کشتی، میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور در سال 96 به سه استان محول شده است.
در گروه الف شهر خرم‌آباد طی روزهای 11 و 12 آبان ماه میزبان کشتی گیران بود و مجید ترکان، حسن حمیدی، محمد طلایی اعضای کمیته فنی مسابقات را تشکیل دادند.
گلستان نیز در روزهای 11 و 12 آبان ماه میزبان گروه ب بود و کمیته فنی این گروه را عسکری محمدیان، محمود اسماعیل‌پور و علی‌اکبر دودانگه به عهده داشتند.
در گروه ج هم شهر اصفهان طی روزهای 24 و 25 آبان ماه میزبان است و امیر توکلیان، عباس حاج کناری و مجید خدایی اعضای کمیته فنی مسابقات هستند.


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا