یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم لرستان به عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگ‌سالان کشور، گروه الف در خرم‌آباد دست یافت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، این رقابت‌ها روزهای 11 و 12 آبان ماه برگزار شد و در پایان تیم لرستان در دیدار فینال با قبول شکست برابر تیم تهران به عنوان نایب قهرمانی رسید.
در روز اول این رقابت‌ها، فرنگی‌کاران لرستان در دور اول با کشتی‌های زیبا برابر توابع تهران 8 بر 2 به برتری رسیدند، اما در دور دوم برابر مازندران 6 بر 4 شکست خوردند، این تیم در دور سوم استراحت داشت و در دور چهارم برابر فارس 5 بر 5 به برتری دست یافت.
صبح امروز هم تیم کشتی فرنگی لرستان در دور پنجم با پیروزی ۷ بر ۳ برابر تیم خراسان رضوی به فینال این رقابت‌ها راه یافت.
در دیدار فینال، رقابت بین لرستان و تهران در کشتی‌های انفرادی ۵-۵ شد، اما تهران با امتیاز فنی ۲۲ به ۲۱ قهرمان شد.



نتایج دیدارهای کسب عنوان اول تا دهم به شرح زیر است:
فینال: تهران، برنده 5 – لرستان 5 (امتیاز مثبت 22 به 21 به سود تهران)
رده‌بندی: خوزستان 7- فارس 3
کسب مقام پنجم: البرز، برنده 5- مازندران 5 (امتیاز مثبت 23 به 20 به سود البرز)
کسب مقام هفتم: کردستان 7- توابع تهران 3
کسب مقام نهم: خراسان رضوی 6- کرمانشاه 4
 
رده‌بندی تیمی فرنگی: 1- تهران 2- لرستان 3- خوزستان 4- فارس 5- البرز 6- مازندران 7- کردستان 8- توابع تهران 9- خراسان رضوی 10- کرمانشاه
 
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور – گروه الف به مدت 2 روز و با حضور 300 ورزشکار و مربی از 20 استان کشور در سالن ورزشی شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد برگزار شد؛ نفرات نخست تا سوم این رقابت‌ها مجوز حضور در مرحله اول انتخابی تیم ملی را کسب خواهند کرد.

شایان ذکر است بنا بر تصمیم فدراسیون کشتی، میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور در سال 96 به سه استان محول شده است.
در گروه الف شهر خرم‌آباد طی روزهای 11 و 12 آبان ماه میزبان کشتی گیران بود و مجید ترکان، حسن حمیدی، محمد طلایی اعضای کمیته فنی مسابقات را تشکیل دادند.
گلستان نیز در روزهای 11 و 12 آبان ماه میزبان گروه ب بود و کمیته فنی این گروه را عسکری محمدیان، محمود اسماعیل‌پور و علی‌اکبر دودانگه به عهده داشتند.
در گروه ج هم شهر اصفهان طی روزهای 24 و 25 آبان ماه میزبان است و امیر توکلیان، عباس حاج کناری و مجید خدایی اعضای کمیته فنی مسابقات هستند.




دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1396-08-13 10:02
سلام انصافا وقتی زحمتی کشیده میشه و میزبانی یک مسابقه ورزشی برای استان به ارمغان میاد با چند حرکت غیرفرهنگی اعتبار و آبروی این استان رو نبرید- دیروز مسابقه سامان نجم سهیلی و رقیب مشهدیش ازجانب هواداران چندبار بطری آب داخل تشک پرتاب شد خوب این کار غیر آبرو ریزی چی اسمشه؟ سال گذشته هم اون کوراش کار کتک خورد تو رو خدا از این کارها نکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا