یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 استاندار لرستان گفت: جوانان فرصت‌های بزرگی برای جامعه هستند که ایجاد امکانات و تسهیلات ورزشی برای آن‌ها باید با اولویت مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش یافته، سید "موسی خادمی" در آئین افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم اظهار کرد: وجود جوانان به‌عنوان یک فرصت بزرگ باید به‌درستی هدایت شود چرا که در غیر این صورت همین فرصت قابلیت تبدیل‌شدن به یک تهدید را خواهد داشت.
وی با تاکید بر ایجاد امکانات ورزشی بخصوص در مناطق محروم گفت: به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پرداختن به نقاط حاشیه‌ای شهر و ایجاد فضاهای فرهنگی و آموزشی برای جوانان باید به‌درستی مدیریت شود.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم در این مناطق از امکانات لازم برخوردار نیستند گفت: برای رفع این مشکل باید امکاناتی که معطل مانده است به اجرا درآید و در عین حال امکانات و تسهیلات لازم در این مناطق فراهم شود تا بتوان زمینه‌های رفاه در این مناطق حاشیه‌ای و محروم را فراهم کرد.
خادمی با تأکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر برنامه‌هایی باید برای مناطق محروم شهر داشته باشند افزود: مبارز با آسیب‌های اجتماعی همپا و همسو با برنامه‌های اقتصاد مقاومتی قرار دارد که باید موردتوجه قرار گیرد.

شایان ذکر است سالن چندمنظوره ورزشی به نام شهید مدافع حرم «رضا رستمی مقدم» با زیر بنای هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در جنوب خرم‌آباد واقع است.

خبر: رضاطولابی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 اهالی منطقه 1396-08-04 00:27
ضمن تبریک و تشکر به خاطر مزین کردن مجموعه ورزشی ، به نام شهید سرفراز مدافع حرم (حاج رضا رستمی مقدم ) ؛ جا دارد از تلاش ومساعی همه دست اندر کاران این مجموعه علی الخصوص مداقه پیمانکار محترم پروژه تقدیر و تشکر ویژه بعمل آوریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا