یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: بزرگ‌ترین پروژه ورزشی غرب کشور در خرم‌آباد افتتاح خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «علی یاور عزیزپور» در نشست خبری 3 ساعته با اصحاب رسانه که روز چهارشنبه 26 مهرماه، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان برگزار شد به ارائه گزارشی از عملکرد خود و دفاع از آمار و ارقام منتشرشده‌ی دستگاه ورزش استان پرداخت.
وی با اشاره به روند رو به رشد کمک به هیات‌های ورزشی گفت: نسب به قبل در بحث کمک به هیات‌های ورزشی 4 تا 5 برابر رشد داشته‌ایم.
عزیزپور ادامه داد: برگشت درآمد از اماکن ورزشی، فصل 5، کمک‌های نمایندگان مجلس و متمرکز ابلاغی وزارت ورزش، موارد ما برای کمک به هیات‌های ورزشی محسوب می‌شود.
 
افتتاح بزرگ‌ترین پروژه ورزشی غرب کشور
وی افزود: تا دو ماه دیگر بزرگ‌ترین پروژه غرب کشور که سالن دوومیدانی در مجموعه ورزشی خرم‌آباد (دهکده المپیک اسبق) افتتاح خواهد شد.
 عزیزپور رابطه‌ی خود با مجمع نمایندگان استان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تعامل خوبی با نمایندگان داریم، اما بعضاً برخی اظهارنظرها گلایه‌هایی را به دنبال دارد، به طور مثال در بحث برگزاری مزایده استخر پل‌دختر، نماینده محترم فرمودند که تشریفات قانونی از جانب ما صوری و ساختگی بوده است، در حالی که این‌چنین نبود و ما روال را کاملاً قانونی طی کرده بودیم.
وی ادامه داد: شاید در ابتدا این ذهنیت ایجاد شد که ایشان به دنبال معرفی شخص خاصی از بستگان و یا نزدیکان خود برای تکمیل استخر است، اما برای ما مسجل شد که این‌چنین نیست و انتظار ایشان سپردن کار به افراد توانمند بومی است. که جا دارد بنده همین‌جا از این نماینده‌ی محترم عذرخواهی کنم.
 
از خیبر حمایت کردیم
عزیزپور با اشاره به این که به استناد قانون حق کمک به تیم‌های حرفه‌ای را نداریم، افزود: سال قبل از طریق هیات گلف در دو مرحله به تیم خیبر خرم‌آباد کمک کردیم که متاسفانه هنوز هم سازمان بازرسی از ما پاسخ می‌خواهد، شاید کمک ریالی آن‌چنانی نتوانسته‌ایم به خیبر تزریق کنیم، اما به صورت کامل و تمام‌وقت زمین در اختیارشان قرار داده‌ایم، یک نفر را برای حفظ و نگهداری از زمین چمن در نظر گرفته‌ایم، رنگ‌آمیزی زمین را انجام می‌دهیم.
 
پاداش 40 میلیونی قانونی است
مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان پرداخت 40 میلیون تومان پاداش پایان سال به حساب خود را قانونی دانست و اعلام کرد: با طی مراحل قانونی و نامه‌نگاری مجوز واریز این مبلغ را از وزارت ورزش گرفته بودم و هیچ تخلفی صورت نگرفته است.
وی برکناری معاون سابق جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان را عملکرد بسیار ضعیف ایشان برشمرد و گفت: اینکه چون ایشان دنبال جایگاه من بوده و به این دلیل برکنار شده صحت ندارد، بلکه عملکرد بسیار ضعیف و 25 درصدی ایشان در این حوزه، باعث شد تصمیم به جابجایی بگیریم.
 عزیزپور در پاسخ به وضعیت نامطلوب سالن‌هایی که از طریق روال قانونی در اختیار افراد قرار می‌گیرد (وضعیت بهداشتی، نور، سیستم سرمایشی و گرمایشی) اظهار داشت: در این زمینه با دقت بیشتری عمل می‌کنیم و ناظرین‌مان را به سالن‌ها فرستاده و قول می‌دهیم مشکلات سالن‌ها برطرف شود.
وی با بیان اینکه ماموریت بنده از طریق وزارت ورزش یک سال دیگر تمدید شده است، افزود: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنم. اگر هم بحث تغییر باشد آن را پذیرفته و به‌راحتی با آن کنار خواهم آمد.


افزایش اعتبار ورزش استان
عزیزپور در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اعتبارات مصوب این اداره کل در سال ۹۳ مبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان، در سال ۹۴ مبلغ ۳۳ میلیارد و ۹۳ میلیون تومان، در سال ۹۵ مبلغ ۴۷ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان و در سال ۹۶ به ۸۱ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی گفت: اعتباراتی که در سال ۹۶ مصوب شده از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین خواهد شد.

مدیر کل ورزش‌و‌جوانان لرستان با بیان این که اعتباراتی که به اداره ورزش‌و‌جوانان تخصیص داده می‌شود بر اساس تعداد ورزشکاران سازمان یافته است، افزود: اگر ورزشکار سازمان یافته‌مان کم باشد سهم اعتبارات را کم در نظر می‌گیرند.

عزیز پور به تعداد ورزشکاران سازمان یافته لرستان اشاره و تشریح کرد: در سال ۹۳ تعداد ۳۲ هزار و ۳۷۴ نفر، در سال ۹۴ تعداد ۳۵ هزار و ۹۴۲ نفر، در سال ۹۵ تعداد ۴۵ هزار ۴۲۵ نفر و در سال ۹۶ نیز ۵۱ هزار ۷۸۴ ورزشکار سازمان یافته در لرستان وجود دارد.

وی همچنین به آمار ورزشکاران قهرمان استان نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۹۳ تعداد ورزشکاران قهرمان استان ۶۳۴ نفر بوده است که طی این چند سال این رقم در سال ۹۵ به هزار و ۵۰۶ نفر رسیده و در سال ۹۶ نیز تا کنون ۸۶۵ نفر ورزشکار موفق به کسب مقام‌های قهرمانی ملی، بین اللملی و جهانی هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه به درآمدزایی از طریق اجاره سالن‌های ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۹۳ مبلغ ۹۸ میلیون درآمد یکساله اجاره سالن‌های ورزشی بود که این رقم در سال ۹۵ به یک میلیارد و ۲۵۸ میلیون رسیده که برای سال ۹۶ نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را پیش‌بینی کرده‌ایم.





خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1396-07-27 07:50
تا حق طلبی نباشد.بزرگترین های غرب کشور بدست نمی آید_خیبر یک تیم حرفه ای نیست اصلا لیگ برتر و یک ایران حرفه ای نیست چه برسد لیگ 2 بلکه خیبر تیم مردمی است که متاسفانه هیچ صنعتی پشت آن نیست پس باید حمایت همه جانبه شود./پایارلریا. به امید کلانشهری و کلان استانی.
نقل قول کردن
#2 دلاور 1396-07-27 08:49
سسسسسسسسسسسسسسل ام
نقل قول کردن
#3 اکبر 1396-07-27 09:58
خوشبحالت ما یک سال تلاش میکنیم حقوق سالمون میشه 15 تومن شما یک شبه چهل میلیون تومن می گیری
نقل قول کردن
#4 لرستانی 1396-07-27 10:13
پاداش 40میلیونی کاملا قانونی بوده!!!؟؟؟؟!!!؟؟؟
ای کاش ماهم از این قانون ها داشتیم...
نقل قول کردن
#5 حامد ج 1396-07-27 12:14
بنده خدا شبانه روز بیل میزنه زحمت میکشه چهل میلیون پاداش که چیزی نیست
نقل قول کردن
#6 کوکلا 1396-07-27 16:59
چرا هر جایی را افتتاح می کنید می گویید بزرگترین در عرب کشور است والله اینچنین نیست یک سری به استان های عربی بزنید مطمئن هستم دیگر نمی گویید بزرگترین در غرب کشور است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا