یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی به همت اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات منطقه لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، هومان محمودی با بیان این مطلب اظهار کرد: ورزش همگانی ضامن تحرک، نشاط و مسئولیت پذیری اجتماعی است و از این رو مخابرات منطقه لرستان در جهت برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اقدام نموده است.
وی افزود: همایش پیاده‌روی، صبح روز جمعه و در ساعت هشت صبح از میدان امام خمینی (ره) آغاز شده و در ساعت هشت و نیم نیز در میدان نیلوفر (دریاچه کیو) پایان خواهد یافت. که در پایان همایش نیز جوایزی شامل دوچرخه، گوشی تلفن همراه، پکیج ورزشی و اشتراک اینترنت پرسرعت مخابرات به‌قیدقرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌گردد.
وی اظهار داشت: همچنین در این همایش جوایز جشنواره خوش‌حسابی پرداخت با سامانه 2000 نیز قرعه‌کشی می‌گردد.
محمودی گفت: مخابرات منطقه لرستان در این همایش بزرگ پیاده‌روی با مستقر شدن اکیپ‌های سیار در طول مسیر و محل تجمع شرکت‌کنندگان خدماتی نظير ثبت‌نام اینترنت پرسرعت مخابرات با شرایط ویژه و حجم رایگان جهت شرکت‌کنندگان، خدمات آنلاین همراه اول، سیم‌کارت رایگان انارستان جهت کودکان و نوجوانان، تعویض سیم‌کارت‌های معمولی با سیم کارت نسل چهار (Usim) را به شرکت کنندگان در این همایش پیاده‌روی خانوادگی ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به طرح‎های مخابرات منطقه‎ی لرستان اظهار کرد: طرح جشنواره پاییزی اینترنت مخابرات یکی از طرح‎های مخابرات است که بسته‎های ترافیکی 12 ماهه به قیمت مناسب و مودم رایگان از ویژگی‎های آن به شمار می‎آید و هر متقاضی‎ای که ADSL نداشته باشد، می‌تواند با استفاده از این طرح و تماس با شماره‎ی 2020، بدون مراجعه اقدام به خرید سرویس‎های اینترنتی کنند.
وی گفت: به‌منظور ایجاد دسترسی اینترنت با پهنای باند بالا برای شهروندان و بر اساس برنامه ششم توسعه نخستین فاز پروژه اینترنت پرسرعت مخابرات تحت عنوان «طرح مهرگان» هم‌زمان با سراسر کشور در مخابرات منطقه لرستان نیز آغاز شده است.
محمودی گفت: پس از فراهم‌سازی بستر مناسب، نخستین فاز این طرح در چند مسیر اصلی شهر خرم‌آباد آغاز شده است.
محمودی، در خصوص مزایای این سرویس تصریح کرد: اين سرويس به عنوان يك تكنولوژي قابل اعتماد و كارآمد، داراي مزاياي بسياري مانند پهناي باند بالا، هزينه كم، سرعت زياد و غيره است كه همزمان جهت دانلود فيلم و نرم‌افزار، تلفن تصويري، مشاهده برنامه‌هاي زنده تلويزيوني با كيفيت HD و 4K، بانكداري الكترونيك، بازي و خريد آنلاين، آموزش و پزشكي از راه دور و اينترنت اشيا نيز می‌توان بر روي بستر فيبر نوري استفاده نمود.
وی افزود: با توجه به نياز اساسي به سرویس‌های ارتباطي از جمله اينترنت پر سرعت در مراكز و سازمان‌های تجاري، اداري و آموزشي و با هدف توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در سطح استان و ايجاد شهر الكترونيك با تشکیل گروه‌های کارشناسی با نماد "طرح مهرگان و مخابرات منطقه "و اعزام آن‌ها به مراکز سطح شهر نسبت به معرفی و اتصال هم‌زمان اینترنت پرسرعت از طریق بستر FTTH  ADSL,VDSL برای منازل، واحدهای تجاری، ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در حین مراجعه اقدام‌های لازم صورت می‌گیرد.




خبر: امیر علی‌پناهیان
 

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1396-07-26 07:00
لباس ورزشی مناسب و کفش مخصوص پیاده روی اهدا کنید تا مشتاقان اینگونه مراسمات بیشتر بشن
اگه اینترنت داشته باشن دیگه از جاشون تکون نمیخورن که.....
محصولات ساخت کشور چین رو در اینگونه مراسم وارد نکنید .
نقل قول کردن
#2 آرمین 1396-07-26 10:42
آقای محمودی طرح wifi عمومی پس کی اجرا می کنید؟
نقل قول کردن
#3 شهروند 1 1396-07-26 12:23
سلام شما هم میخواهد درآمدی کسب کنید ، من با فرمایش همشهری گرامی موافق هستم لباس و کفش ورزشی مناسب این موضوع است نه سیم کارتی که در دفاتر پیشخوان به وفور یافت میشود
نقل قول کردن
#4 h 1396-07-26 21:07
سلام جوایزش ورزشی باشن تا حداقل ورزش ادامه داشته باشه. توزیع وسائلی که همه رو به تنبلی واداشته خوب نیست.... توپی کفشی کلا وسائل ورزشی این طوری خیلی بهتره.... البته کار فی نفسه خوبه و تشویقی هست برا مردم...../
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا