یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید جایگاه دستگاه ورزش وجوانان استان خدشه دار شود.
به گزارش یافته، محمد بیرانوندی ظهر روز جمعه در نشست هم‌اندیشی ورزش لرستان که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شده بود با بیان اینکه چشم‌ها را باید شست و جوری دیگر باید دید اظهار داشت: رسانه‌های استان باید این موضوع را مدنظر قرار دهند و نگاه مثبتی را ترویج کنند چون شاید با همه این پتانسیل که داریم نگاهمان مثبت نباشد.
وی افزود: ما هرزمان در بین دیگران قرار می‌گیریم بر این باور هستیم که جوانمردترین و شجاع‌ترین‌ها بوده و اهل ایثار و گذشت هستیم ولی همین اهل گذشت و شجاعان در جاهایی که قرار می‌گیرند ناقد و شکایت گر می‌شوند که در شأن و شوکت ما نیست؛ لذا همه باید به شکلی مؤثر باشیم تا در سامان رساندن این مسئله درست عمل کنیم.
نماینده خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه برای هر یک از ادارات و دستگاه‌ها فقط یک نفر سکان‌دار می‌شود، گفت: نباید به این یک نفر نگاه آرمان‌شهری داشت؛ اگرچه اهدافمان را تعیین می‌کنیم ولی باید حواسمان باشد که کجا هستیم و متناسب با توانمان حرکات و پویایی را بسنجیم نه ایدئال را؛ چون در جایگاهی قرار گرفتیم که خیلی از پارامترهایی را که باید داشته باشیم و همینطور خیلی از زیرساخت‌ها را نداریم.
بیرانوندی با بیان اینکه من شبانه‌روز تلاش می‌کنم ولی تلاش‌های من متناسب با نیازهای مردم نیست، افزود: بشر در هر سطحی نیازمند تشویق است.
وی تصریح کرد: مدیر کلی که به هر طریقی در مسندی نشسته است رهبر، لیدر، قدرت و قوت آن مجموعه است و ما مدیون هستیم تا از او حمایت کنیم تا زمانی که بر اساس ارزیابی‌ها و مسیرها و کانال‌های قانونی تشخیص دهند که تلاش وتوان او به جایی رسیده است که می‌بایست این کرسی را به دیگری واگذار کند.
بیرانوندی ادامه داد: من برای همیشه نماینده نیستم و آقای عزیز پور نیز برای همیشه مدیرکل اداره ورزش و جوانان نخواهد بود ولی از طرف دیگر من امروز نماینده‌ام و آقای عزیزپور نیز فعلاً مدیر کل است لذا ما باید امروز از این فرصت‌ها استفاده کنیم و تلاش کنیم تا بهره لازم را ببریم؛ هرچند ممکن است روحیه‌مان بشکند و نتوانیم خوب کار کنیم و آنطور که شایسته و بایسته مردم است امور را پیش ببریم به همین خاطر توقع داریم در جاهایی که قلم و کلام‌ها اثرگذار است از مدیران حمایت شود.
وی با اشاره به انتقادها از مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: فرض را بر این بگذارید که آقای عزیزپور می‌خواهد ارتقا پیدا کند اینکه ما قرار باشد فحش بدهیم و نقد کنیم و بدوبیراه بگوییم در شان ما نیست؛ نباید اخلاق را لگدمال کنیم لذا توقع داریم در شبکه‌های مجازی که نعمتی هستند درست استفاده شود.
بیرانوندی خاطرنشان ساخت: باید از همه مدیران با هر نگاه سیاسی و با هر میزان توانی که در حال خدمت و کارکردن هستند تا روزی که سکان‌دار آن امور هستند حمایت کرد.
 وی تصریح کرد: من همه عمرم را در خرم‌آباد گذراندم و بیشتر عمرم را نیز با ورزشکاران بودم و خودم هم ورزش رزمی کارکردم و ورزش استان لرستان را خوب می‌شناسم و از دور دستی بر آتش داشته‌ام ولی این فرهنگ غلط را از همان ایام قدیم می‌شناسم که هرکس در مسند مدیریت ورزش استان قرار می‌گیرد به جای اینکه به حرکت او کمک کنیم، سنگ‌اندازی می‌کنیم تا حرکت نکند و جانشینش شویم.
نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی با تاکید بر لزوم حفظ و حرمت و شأن جایگاه‌ها خاطرنشان کرد: ممکن است آقای عزیزپور ارتقا پیدا کند و یا به‌وسیله جابجایی فردا سر کلاس درس دانشگاه حاضر شود و به تدریسش ادامه دهد ولی آنچه باید بماند جایگاه مدیرکل اداره ورزش و جوانان است که نباید خدشه‌دار شود چون اگر این جایگاه را خدشه‌دار کنیم هرکس دیگر هم در این جایگاه قرار بگیرد در خصوص آن‌ها نیز خواهند گفت لذا توقع داریم از جایگاه مدیران حمایت کنیم و این نکته را نیز فراموش نکنیم که اگر به کسی سنگ بزنیم بدون شک به ما هم سنگ می‌زنند؛ اگر قدردان نعمت از کسی نباشیم قدردان نعمت ما نخواهند بود کسی که تا امروز وقت زن و بچه و علم وزندگی و ارتقا شخصی‌اش را گذاشته است و تلاش کرده است سزاوار این نیست که بی‌اخلاقی از صحنه خارجش کنیم.
بیرانوندی اظهار کرد: آقای عزیزپور تا زمانی که مدیر است قدردان زحمات وی و معاونین و مجموعه ایشان هستیم و آنچه که من از این دوستان سراغ دارم فقط پاک دستی و پاک‌دامنی و پاک‌چشمی است.
وی با اشاره به اینکه این شیوه از نقدها قبل از ایشان نیز وجود داشت گفت: یادم می‌آید در زمان محمدی اصل نیز چه حکایت‌هایی که نمی‌گفتند لذا باید این فرهنگ اصلاح شود چون ورزش و اداره ورزش متعلق به جوانان استان است و باید از جایگاه آن حمایت کنیم.
نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: گستره کار خیلی یاد است و دوستانی که می‌خواهند در هیئت‌ها تحولی ایجاد کنند باید در حد ایثار تلاش کنند و هیئت‌ها هم تلاش‌هایشان را ثبت و ضبط کنند تا قابل‌ارائه باشد.
وی با بیان اینکه در روزهای آینده قرار است فعالیت‌های خود را بیان کنم و به مردم اطلاع دهم ادامه داد: من همیشه نماینده نخواهم بود ولی می‌خواهم تلاشی انجام دهم تا از من یاد کنند.
بیرانوندی از اعلام آمادگی خود در راستای کمک به هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و خاطرنشان ساخت: اگر کسانی احساس کردند با هزینه کردن وزن نمایندگی می‌توان مجموعه‌ای را هدایت کرد و در سطح وزارت خانه و فدراسیون وادارت استان پیگیری برای رفع موانع انجام داد با تمام وجود در خدمتش خواهم بود همچنین آمادگی حضور در نشست‌های تخصصی هیئت‌های ورزشی را نیز دارم.
وی با تأکید بر این نکته که نباید همه امور را سنتی ببینیم و توقع داشته باشیم دولت پول بدهد به اعتبار 148 میلیونی کمک به هیئت‌های ورزشی استان اشاره کرد و افزود: واقعیت این است که دولت پول نمی‌دهد و این پولی را که هم واریز کرده‌اند تا به هیئت‌ها کمک کنیم بسیار ناچیز است و فقط به همین اندازه کمک کرده‌اند لذا مجبوریم محلی دیگر را تعریف کنیم که این محل بخشی از آن به پتانسیل‌های استان ما مربوط است و اعلام آمادگی هم می‌کنیم که از جاهایی که درآمدزا هستند استفاده می‌کنیم.
بیرانوندی اظهار کرد: با مجمع نمایندگان مطرح خواهیم کرد که مجمع با هیئت‌های ورزشی استان نشست داشته باشند تا در سطح شهرستان‌ها نیز از پتانسیل مجمع استفاده شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که لرستان از نظر اسپانسرهای ورزشی به خاطر فقر معیشت و شرایط شرکت‌ها و صنایع خوب و مطلوب و قوی نیست اظهار کرد: مدیر و مسئول یک مجموعه باید خلاق باشد و خلاق بودن هم یعنی اینکه از راه‌های نرفته استفاده کند نه راه‌های رفته و برای خلاقیت باید راه تعریف کنیم وبگردیم از طریق خلاقیت شخصی خود به پیشرفت و توسعه کمک کنیم.
بیرانوندی با اشاره به وضعیت مالی تیم خیبر خرم آبا نیز، عنوان کرد: از وزارت خانه برای آن‌ها کمک طلب کردم ولی گفتند که به صورت تیم نمی‌شود کمکی کرد بلکه تحت عنوان دیگری می‌شود به این تیم کمک کرد.
منبع: برنا لرستان


دیدگاه‌ها  

#1 محمد حسن 1396-07-14 13:53
پول بیشتری تزریق تیم خیبر کنند
نقل قول کردن
#2 سید ناصر الموسوی 1396-07-14 16:31
سلام لطفا ورزش باستانی را در استان تقویت کنید چون هم مفرح روحه و هم جسم
تازه روحیه جوانمردی را در جامعه گسترش میده.
امروزه بیشتر از هروقت دیگه ای در کنار سلامت جسم به اخلاق و جوانمردی نیاز هست
نقل قول کردن
#3 خلیفه 1396-07-14 20:43
بفکر خیبر باشید ، حقش لیگ برتر است با وجود استعداد های لرستانی که تو لیگ برتر بازی میکنند
نقل قول کردن
#4 خادم ملت 1396-07-15 08:29
( ....چون در جایگاهی قرار گرفتیم که خیلی از پارامترهایی را که باید داشته باشیم و همینطور خیلی از زیرساخت‌ها را نداریم.)
چرا نداریم آقای بیرانوند؟
چرا تبریز و تهران و اصفهان و سایر شهرها دارند؟
دلیلش فقط یک علته اونم اینه که اونا مدیران متخصص و متعهد و جوان رو جایگزین مدیران مسن و غیر متخصص کردن
برادر عزیز مدیریت سنتی خیلی وقته منسوخ شده
حزب و حزب بازی رو بذاریم کنار دیگه
مدیر ضعیف هر کسی که میخواد باشه باید عوض بشه
علاوه بر بحث مردم ؛ بحث پیشرفت کشور هم درمیانه
پیرو فرمایش رهبری مدیر باید شب و روز تلاش کنه تا مشکلات رو مرتفع کنه
از آقای خادمی استاندار وقت ممنونیم که آمار کذب بعضی از مدیران رو رونمایی کرد
ایشون استانداری ولایت مدار و پیرو رهبری هستن و وجدان ولایت مداری به ایشون اجازه نمیده برا بقا همه کار بکنه
جناب آقای دکتر خادمی مردم خرم آباد و استان لرستان از شما میخوان که بدون توجه به مشورت افراد غیر متخصص اون چیزی که در ذهن دارید رو پیاده کنید.
تفکرغیر متخصص ها باعث برگشت بودجه و به تبع نبود زیرساخت ها شده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا