یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: مطالعات  راه‌اندازی پیست اسکی در روستای فرسش الیگودرز توسط وزارتخانه در حال انجام است و پیگیری‌ها  برای راه‌اندازی ورزش‌های زمستانی در این شهرستان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی یاور عزیز پور"  در گفتگو با هیجار گفت: ورزش استان در مجموعه در حوزه‌های ورزشکار سازمان‌یافته، درآمد اجاره از اماکن ورزشی، توسعه زیرساخت‌ها، کسب  عناوین قهرمانی در 6 ماه اول امسال  توفیقات خوبی داشته است و ورزشکاران سازمان‌دهی شده این استان از 45 هزار نفر در سال گذشته  امسال به  52 هزار نفر رسیده است.
وی ادامه داد: این توفیقات حاصل تلاش  همه همکاران در ادارات ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها و همچنین کمک‌های هیئت ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد است و با هماهنگی‌هایی که با سایر دستگاه‌ها انجام‌شده خدمات بیشتری به ورزشکاران ارائه خواهد شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان  گفت: شهرستان الیگودرز قبلاً در رشته کشتی و سایر رشته‌های ورزشی  قطب ورزش استان بود و انتظار داریم که در آینده به‌روزهای اوج خود  برسد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: شاه نصیری مدیریت  اداره ورزش شهرستان با همکاری خوبی که با نماینده و سایر دستگاه‌ها  داشته است  توانسته   ورزش شهرستان را فعال‌تر و پویا تراز گذشته نماید.
وی به جابجایی اداره ورزش و جوانان الیگودرز اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای مهم  که در این ایام انجام‌شده است جابجایی اداره ورزش الیگودرز از داخل شهر به مجموعه  ورزشی شهرستان  که این امر سبب پویایی  در رشته‌های  ورزش الیگودرز شد.
عزیز پور اظهار داشت: متأسفانه مجموع ملی ورزشی الیگودرز قبلاً بلااستفاده بوده و هم‌اکنون  ورزشکاران بسیاری از این مکان استفاده می‌کنند و با اختصاص مکان به هیئت‌های ورزشی  شاهد افزایش فعالیت آن‌ها هستیم.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان استعدادیابی در ورزش استان را امری ضروری دانست و بیان کرد: سال گذشته استعدادیابی در مرکز استان اجرا شد و مرحله دوم این استعدادیابی امسال با راه‌اندازی سامانه‌ای در شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد. 
وی به راه‌اندازی فعالیت‌های ورزش زمستانی در الیگودرز اشاره کرد وبیان نمود: پیشنهاد راه‌اندازی  پیست اسکیت در روستای  فرسش الیگودرز ارائه‌شده است و تلاش و پیگیری‌های لازم در خصوص تحقق این امر در حال انجام است.
عزیزپور افزود، شهرستان الیگودرز با توجه به میزان بارش‌ها و سایر شرایط و ظرفیت‌ها در فصل زمستان محل مناسبی برای راه‌اندازی ورزش‌های زمستانی است وهم اکنون نیز مطالعات راه‌اندازی پیست اسکی توسط وزارتخانه در حال انجام است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا