یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیات اسکواش استان لرستان از مشخص شدن حریفان خرم‌آباد در لیگ دسته اول اسکواش کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمود داودی نژاد"، در جمع خبرنگاران از حضور تیم اسکواش پارس اندیش خرم‌آباد در لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت: این رقابت‌ها به صورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و سه تیم اول به لیگ برتر صعود می‌کنند.
وی افزود: با افتتاح خانه اسکواش خرم‌آباد شاهد حضور موفق ورزشکاران اسکواش‌باز لرستانی پس از چند سال رکود در سطح کشور خواهیم بود.
داودی نژاد ادامه داد: امیدواریم مسولان ورزش استان با حمایت از خيرين ورزشی باعث قوت قلب بخش خصوصی در ورزش شوند.
وی افزود: در ليگ هاي دسته يک آقايان 7 تیم 1 - آراميس الكترونيك تهران 2 - آنكولوژي گيلان 3 - پالايش نفت آبادان 4 - بيمه آسياي زنجان 5 - آبيدر سنندج 6 - پارس انديش خرم‌آباد 7 - نماينده البرز حضور دارند که به صورت دورهای با هم به رقابت خواهند پرداخت و سه تیم اول به لیگ برتر صعود می‌کنند.
 وی افزود: در تیم اسکواش پارس اندیش خرم‌آباد حمید رشیدی به عنوان مدیر عامل و مهرداد صالحی مربی حضور دارند.

 


هیئت‌های ورزشي استان، نياز حياتي به امكانات و اعتبارات مناسب دارند
 محمود داودی نژاد رئیس هیات اسکواش استان لرستان در ارتباط با آخرین وضعیت هیات اسکواش لرستان گفت: متاسفانه علیرغم مکاتبات فراوان فدراسیون و هیات اسکواش لرستان با دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان هنوز مشکل فنی و نقایص سالن اختصاصی اسکواش خرم‌آباد بر طرف نشده واین هیات نمی تواند در مسابقات مختلف میزبان مسابقات لیگ وحتی قهرمانی کشور در استان باشد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت اداره کل ورزش وجوانان استان مشکلات فیزیکی این سرمایه عظیم اسکواش استان که پس از 6 سال با اعتباری بالغ‌بر 400 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده برطرف شود.
رئيس هيات اسکواش لرستان گفت: با خصوصی‌سازی ورزش به صورت حاضر موافق نيستم و اماكن ورزشي بايد در اختيار هيأت‎ها باشد نه بخش خصوصي زيرا آن‌ها به دنبال درآمدزایی هستند و با اين رويه پيشرفت و گسترش ورزش معناي واقعي خود را از دست مي دهد.
محمود داودی‎نژاد افزود: هيأت‎هاي ورزشي در استان لرستان، نياز حياتي به امكانات و اعتبار مناسب دارند تا براي توسعه ورزش، قدم‎هاي محكم و بلندي بردارند.
وي اضافه كرد: تيم‎هاي تحت پوشش ما به سالن نياز دارند و براي برگزاري مسابقات و اردوها، ناچار هستيم از تنها سالن اسکواش استان که از نظر فنی هم دارای اشکال است استفاده کنیم... بعضاً به سبب اجاره‎هاي بالا و كمبود اعتبار، جوابگوي تيم‎ها نيستيم.
وي از مسوولان وزارت ورزش خواست كه اماكن ورزشي را در اختيار هيأت‎ها قرار دهند، نه بخش خصوصي.
داودی‎نژاد با بیان این‎که بدون شك اگر سالن‎هاي ويژه در شهرستان‌های استان به خصوص بروجرد در اختيار هيأت اسکواش قرار گيرد، به‌نوعی مي‎توانيم هم درآمدزایی كنيم و هم اين‎كه در راه تقويت تيم‎هاي تحت پوشش خود گام‎هاي موثري برداريم، افزود: براي پيشرفت بهتر رشته اسکواش‌باز و کورت به سالن اختصاصی نیاز داريم و اين در حالي است كه ما در اين رشته صاحب مقام هم هستيم.
رئيس هيأت اسکواش لرستان درباره فعاليت مناطق و شهرستان‎هاي اين استان گفت: بروجرد، دورود، الیگودرز، ازنا، بیرانشهر، پل‌دختر، چگنی و الشتر فعال هستند و قرار است با مساعدت اداره كل ورزش و جوانان لرستان، ساير شهرستاها نيز فعاليت خود را زير نظر ما آغاز كنند.
وي در ادامه سخنان خود در خصوص انتظارات خود از اداره كل ورزش و جوانان استان لرستان، گفت: انتظار داريم در تقسيم اعتبارات، فعاليت‎هاي هيأت‎ها را مدنظر داشته باشند و در مورد اين‎كه تعداد رشته‎هاي ورزشي كه در قالب يك هيأت فعاليت مي‎كنند در سرانه اعتبار ورزشي قرار گيرد.
داودی‎نژاد ادامه داد: با توجه به ماده 88 انتظار داريم اماكن ورزشي به صورت اختصاصي در اختيار هيأت‎ها قرار گيرد نه اين‎كه اداره كل، مثلا استخر را در اختيار هيأت كشتي و سالن فوتسال را در اختيار شطرنج قرار دهد.
وی درباره تعامل با ادارات و نهادهاي استان لرستان نيز گفت: خوشبختانه همكاري خوبي با شهرداري‎ها و اداره کل زندان‎های ايجاد شده و كلاس‎هاي پيشرفته به‎منظور ارتقاي سطح دانش مربيان و داوران برگزار كرده‎ايم.

خبر: رضا طولابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا