یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دروازه‌بان‌های سرخابی حاضر در لیگ برتر تا پایان بازی‌های هفته پنجم موفق شدند در صدر جدول گلرها قرار بگیرند.
به گزارش یافته به نقل از ورزش سه، دروازه‌بان‌های حاضر در لیگ برتر در هفته پنجم این بازی‌ها به میدان رفتند و آمار خود را تغییر دادند، تغییراتی که باعث صعود و سقوط آن‌ها در جدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ شده است.
بررسی بهترین دروازه‌بان‌های لیگ هفدهم:
 
اول – علیرضا بیرانوند؛ پرسپولیس
گلر سرخ پوشان بدون برگزاری دیدار هفته پنجم در صدر بهترین‌ها قرار دارد، بیرانوند در 4 دیداری که به میدان رفته توانسته در 2 بازی کلین شیت کند و 2 بار نیز دروازه خود را باز شده دید. میانگین بسته ماندن دروازه بیرانوند در دیدارهای لیگ تاکنون 180 دقیقه است.

 


دوم – سید مهدی رحمتی؛ استقلال
کاپیتان آبی‌ها پس از آغاز بازی‌های لیگ هفدهم برخلاف نتایج تیمی توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد، رحمتی در 5 دیداری که برای استقلالی‌ها به میدان رفته 4 بار اسیر مهاجمان حریف شده است، او 2 بار نیز موفق به ثبت کلین شیت شده است. رحمتی هر 112.5 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده می‌بیند.
 
دوم – سید محمد حسینی؛ سپیدرود رشت
گلر باتجربه شمالی در 4 بازی برای سپیدرود در لیگ هفدهم به میدان رفته است و در این تعداد بازی توانسته عملکرد کم نوسان خود را به نمایش بگذارد، او در این بازی 4 بار دروازه خود را باز شده دید و 2 کلین شیت نیز در لیگ فعلی به ثبت رسانده است. میانگین بازشدن دروازه حسینی 90 دقیقه است.
 
سوم – رحمان احمدی؛ پیکان
کاپیتان خودروسازان در بازی‌های لیگ هفدهم موفق شد یک بار دیگر احیا شود و درون دروازه تیمش بدرخشد، احمدی در 5 دیداری که برای پیکانی‌ها به میدان رفته است در 2 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت و 5 بار نیز اسیر حریفان شد. رحمان احمدی به‌طور میانگین هر 90 دقیقه یک‌بار دروازه خود را بازشده می‌بیند.
 
 
سوم – شهاب گردان؛ پدیده مشهد
دروازه‌بان مشهدی‌ها نیز یکی از بهترین آمار را در لیگ هفدهم به نام خود زده است، گردان در 5 دیداری که برای پدیده به میدان رفته است به‌طور میانگین در هر بازی 1 بار اسیر مهاجمان حریف شده است و درمجموع 5 بار دروازه خود را باز شده دید، گردان در 2 دیدار نیز توانست کلین شیت به ثبت برساند.
 
سوم – وحید شیخ ویسی؛ استقلال خوزستان
شیخ ویسی را می‌توان بهترین دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان در لیگ فعلی دانست، گلر سابق نفتی‌ها که در دومین سال حضور در خوزستان قرار دارد توانسته بازی‌های خوبی در لیگ به نمایش بگذارد، او نیز به‌مانند احمدی و گردان در 5 دیداری که به میدان رفته 5 بار دروازه خود را بازشده دید و در 2 بازی نیز کلین شیت کرد.

 
توضیح جدول:
 
توضیح 1: دروازه‌بان‌های حاضر در لیگ برتر در صورت حضور در بیش از 60 درصد بازی‌های تیمشان در جدول اصلی قرار می‌گیرند و به همین دلیل لی اولیویرا که دو بازی اخیر همراه سپاهانی‌ها به میدان رفته است نتوانسته به جدول اصلی راه پیدا کند.
 
توضیح 2: گلرها به ازای هر گل خورده نیم امتیاز منفی به دست می‌آورند و به ازای هر کلین شیت نیم امتیاز و مهار ضربه پنالتی یک امتیاز مثبت به دست می‌آورند.
 
توضیح 3: نوع چینش دروازه‌بان‌ها در این جدول تنها بر اساس آمار آن‌ها در بازی‌های لیگ و کاملاً کمی بوده است، این آمار به عملکرد آن‌ها در لیگ (گل خورده و مهار ضربه پنالتی) مربوط می‌شود و نمی‌توان آن را کیفی دانست.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-06-05 01:00
با ارزوی بیش از پیش برای بیرانوند عزیز
نقل قول کردن
#2 خرم آباد پایتخت سرزمین ایران 1396-06-05 11:21
خرم آباد شهر اولین اولینها#بیرانون د بزرگترین ایل وفادار به لر#افتخارات شیرمردان لرستانها#لر با غیرت#سعی و تلاش برای بهترین شدن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا