یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پرونده هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال لرستان با پیروزی پل‌دختری‌ها و دو تیم دیگر بهزیستی خرم‌آباد و اتحاد بیران شهر بسته شد.
 به گزارش یافته به نقل از بلوطستان در اولین دیدار از این هفته که روز پنجشنبه در زمین فوتبال شماره دو تختی خرم‌آباد برگزار شد تیم فوتبال کشکان رود با تک‌گل علی حسین زاده برابر رهاورد خرم‌آباد به برتری رسید.
در این دیدار محمد بازوند، امين سليمان زاده، ياسر عليزاده، اميد رشنو، بهنام پادروند، محمد رسول آقاجانى، على حسين زاده، ميثم جوادى، صالح ساكى زاده، امين سپهوند (فرهاد تركارانى)، مهدى امرايى (بهزاد فريدونى) برای کشکان رود به میدان رفتند. بابک فریدونی و روح اله داودی کادر مربیگری و هاشم دالوند سرپرستی این تیم را برعهده دارند.
روز جمعه نیز 4 دیدار دیگر از این هفته برگزار شده که طی آن پرسپولیس الیگودرز در مجموعِه شهید ارسلان گودرزی این شهرستان در دومین تساوی پی در پی خود برابر شهرداری سپیدشت با نتیجه یک بر یک متوقف شد. پرسپولیس الیگودرز در هفته قبل نیز برابر کشکان رود پل‌دختر به تساوی صفر بر صفر رسیده بود.
اتحاد بیران شهر که هفته قبل بازی را به بهزیستی خرم‌آباد واگذار کرده بود در یک دیدار خانگی توانست با نتیجه دو بر یک تیم انتهای جدولی میلاد الیگودرز را شکست دهد. بهزیستی خرم‌آباد نیز در دومین پیروزی متوالی خود این هفته در دورود توانست تیم خوب و منسجم سپاهان دورود را در خانه‌اش با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
در آخرین بازی هفته چهارم هم پرسپولیس پل‌دختر در سومین پیروزی متوالی خود توانست در خانه تیم المپیک دورود را با شکست بدرقه کند. پرسپولیس با تک‌گل محمد ستاری کاپیتان خود توانست یک بر صفر المپیک دورود را شکست داده و ضمن کسب سه امتیاز این دیدار به رتبه دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در پایان هفته چهارم دست پیدا کند.
على غلامى، محمد ستارى، مجتبى مرادى، حسن نصراللهى، عليرضا كائيدى، داوود مينايى، بهمن ناصرى، ميثم پوررشنو (فرشاد پورجمشيد)، مازيار رضايى (مهدى محمودى) صادق سهرابى و اميرمحمد پورنصير (مجيد رشنو) بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بودند. عباس دارایی سرمربی گری این تیم را برعهده دارد.
در پایان هفته چهارم لیگ برتر لرستان تیم کشکان رود پل‌دختر با 10 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و پرسپولیس پل‌دختر با 9 امتیاز در رده دوم و رهاورد خرم‌آباد و سپاهان دورود نیز با 7 امتیاز و اتحاد بیران شهر و بهزیستی خرم‌آباد نیز با 6 امتیاز در رده‌های سوم تا ششم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.


دیدگاه‌ها  

#1 لرستان 1396-05-21 13:57
خدا وکیلی اسم قحطیه ک اسمه تیم درود رو گذاشتن سپاهان..اصلا میدونن معنی سپاهان چیه
نقل قول کردن
#2 شاهرخی سید حیدر 1396-05-21 14:55
پلدختر بدون اینکه لیک فوتبال داشته باشه و حتی یک هیت بدون در پیکر دارد،فقط ی زمین چمن که ان هم در اختیار بخش خصوصی که هزینه زیادی جوانان باید بپردازند ،ورزش و جوانان توان ندارند پیست دو و میدانی که خاک ان ورزشکاران را اذیت میکند اب بپاشد ،
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا