یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سکوی نخست جهان در پرتاب نیزه کلاس F57 به دو و میدانی کاران لرستانی رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در جریان رقابت‌های پنجمین روز از مسابقات جهانی دو و میدانی معلولین، امان اله پاپی، ملی‌پوش لرستانی کشورمان با ثبت رکورد 44 متر و 87 سانتی‌متر به عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت.
 محمد خالوندی با رکورد 42 متر و 18 سانتی‌متر به‌عنوان نایب‌قهرمانی رسید و عنوان سوم نیز به نام عبداله حیدری با رکورد 41 متر و 83 سانتی‌متر ثبت شد.
در رقابت‌های این ماده در مجموع 8 پرتابگر حضور داشتند که سه نفر از آن‌ها نماینده ایران بودند.
رقابت‌های جهانی دوومیدانی لندن با حضور بیش از هزار ورزشکار از 100 کشور دنیا، از 23 تیر تا اول مردادماه در جریان است و کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در این مسابقات حضور یافته است.
 
خوشحالم در اولین تجربه جهانی‌ام به نشان طلا دست یافتم
امان اله پاپی، ملی پوش جوان تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان است که در اولین تجربه‌ی خود در مسابقات جهانی به نشان طلا دست یافت.
وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار داشت: تمریناتم را از سال گذشته و پس از بازی‌های پارالمپیک ریو زیر نظر دکتر بهرامی آغاز کردم و 6 ماه تمرینات فشرده و شبانه‌روزی را پشت سر گذاشتم.
پاپی گفت: کمتر از دو سال است که وارد رشته دوومیدانی شدم و تنها یک‌بار در مسابقات بین‌المللی امارات شرکت کردم و به غیر از آن تجربه‌ای در رقابت‌های برون‌مرزی نداشتم و خوشحالم که توانستم در اولین تجربه‌ی مسابقات جهانی به مدال دست پیدا کنم و دست‌خالی برنگردم.
ملی‌پوش طلایی کاروان ایران تصریح کرد: برایم فرقی نداشت که در چه جایگاهی باشم و از این که هم تیمی‌های خوبم خالوندی و حیدری نیز با من روی سکو بودند برایم جای افتخار دارد.
وی افزود: خالوندی به غیر از یک همی تیمی، مانند یک برادر و دوست خوب همیشه از من حمایت کرده و هر جا در تمرینات دچار مشکل شدم به من کمک کرده است و از او تشکر می‌کنم.
پاپی گفت: از اینکه می‌دانستم رقبای اصلی من از هم‌وطنانم هستند حس خوبی داشتم و در آرامش بودم. مطمئن بودم که هر جایگاهی که به من تعلق بگیرد، در کنارم دو هم‌وطن دیگر نیز هستند و این اتفاق تجربه‌ای شیرین بود.
ملی‌پوش جوان تیم دو ومیدانی در پایان اضافه کرد: برای این مدال خیل سختی کشیدم و می‌دانم که از امروز به بعد کارم دشوارتر می‌شود و باید تلاش بیشتری بکنم. امیدوارم باز هم در کنار هم‌تیمی‌های خوبم بتوانیم این افتخار را تکرار کنیم و در مسابقات آتی نیز هر سه جایگاه را به نام کشور عزیزمان ایران ثبت کنیم.
امان اله پاپی شب گذشته و در جریان پنجمین روز از رقابت‌های جهانی لندن، با ثبت رکورد 44 متر و 87 سانتی‌متر به نشان خوش‌رنگ طلا دست‌یافت.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1396-04-28 23:12
محمد خالوندی ورزشکار کرمانشاهی کشورمان در رشته پرتاب نیزه، سومین مدال طلای ایران در رقابت های پارالمپیک را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خالوندی یکی از ۸ ورزشکار کرمانشاهی حاضر در رقابت های پارالمپیک ریو، بامداد امروز سه شنبه به مصاف حریفان خود رفت و توانست سومین مدال طلای ایران در این رقابت ها را به نام خود ثبت کند.

مگر محمد پاپی طلا نگرفته پس این خبرگزاری مهر چی مگه
انگار حساسیت زیادی روی اسم لر داره
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-04-29 11:43
ضمن تبریک به جناب پاپی دلاور و آرزوی سلامتی و موفقیت های بیشتر برای ایشان
نقل قول کردن
#3 کوکلا 1396-04-29 21:12
سانسور نظر کاربران بر خلاف اخلاق رسانه ای می باشد .....
-----
یافته:
نظرات شما حاوی توهین و افترا به دیگران است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا