یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: توسعه ورزش‌های همگانی با نگاه به توسعه ورزش قهرمانی و استعدادیابی رویکرد مهم دستگاه تعلیم و تربیت در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت است.
به گزارش پایگاه خبری یافته،"خدانظر دریکوند" در مراسم تجلیل از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی گفت: توسعه ورزش را ازجمله راهکارهای دقیق برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و افزود: در آموزه‌های دینی اسلام و فرهنگ غنی ایرانی به ورزش اهمیت فراوانی داده شده است و ادبیات ایرانی و ادعیه اسلامی سرشار از توصیه به ورزش و اهمیت دادن به تندرستی و پویایی است.
وی توسعه ورزش را ازجمله زمینه‌هایی برشمرد که در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد تأثیرگذار است و ادامه داد: با ترغیب جوانان به ورزش گرایش به سمت اعتیاد و انحرافات اجتماعی کمتر می‌شود.
 مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه بر این نکته تأکید کرد که خانواده‌ها باید به علائق ورزشی فرزندان خود و استعداد و توانایی آن‌ها برای موفقیت در رشته‌های ورزشی توجه کنند و افزود: خانواده‌ها نباید آینده فرزندان خود را ابزاری برای جبران ناکامی‌های گذشته خود قرار دهند.
وی به اجرای سیاست مدرسه قهرمان، کانون قهرمان اشاره کرد و گفت: در رویکرد نوین آموزش و پرورش مدرسه به عنوان محور فعالیت‌های ورزشی و شکوفایی و هدایت استعدادهای ورزشی دانش آموزان مدنظر قرار می‌گیرد و دانش آموزان به نام مدرسه و توسط متولیان مدرسه امور ورزشی خود را دنبال می‌کنند.
دریکوند در ادامه به توفیقات کسب شده در حوزه ورزش مدارس اشاره کرد و ادامه داد: با توسعه ورزش نشاط و پویایی جامعه تضمین شده و انسان‌هایی تربیت خواهند شد که با روحیه ورزشی و پهلوانی خدمت به جامعه و همنوعان را آرمان خود قرار می‌دهند.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم در این همایش به کسب 87 مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: طرح حیاط پویا در 700 آموزشگاه اجرا شد و 386 دانش آموز هم به مسابقات ورزشی کشوری اعزام شدند. فرید بهرامی افزود: باوجود کمبود اعتبارات 4 سالن ورزشی و یک چمن طبیعی در مدارس به بهره‌برداری رسید و در هفته دولت هم یک گود زورخانه در آموزشگاه مهراب مرادی شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.
در ادامه این همایش از پیشکسوتان، مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی و ورزشی نویسان رسانه‌های استان تجلیل شد.

دیدگاه‌ها  

#1 سید نادر صورتیان 1396-04-21 01:11
سلام ودرود بر همه زحمت کشان عرصه ورزش پهلوانی وزورخانه ای وتربیت کنندگان نسلی با منش های اصیل پهلوانی من جمله تقوی و سخی و وفا و پاکدامنی و شجاعت و.... در لرستان.... دسمریزاد خدا قوت ان شاء الله که ماجورید
نقل قول کردن
#2 ورزش دوست. 1396-04-21 09:32
بنام خدا:
چند بار بگیم استعداد یابی سنتی جواب
نمیده،فقط وفقط علمی،اونم بادانش روز.
مربیان غیر علمی خروجی کارشون
پائینه والقاء افکار علمی به ورزشکاران
روندارند.آموزش وپرورش باید از
نیروهای تحصیل کرده وباعلم خودش
براپیشرفت ورزش واستعدادیابی استفاده
کند.
اگه ۱شهریه کم ازدانش آموز بگیرند ۲افراد
بی سرپرست رااز دادن شهریه معاف کنند
وموردحمایت قرار بدهند.۴ازورود مربیان
غیرآموزش پرورشی هم جلوگیری کنند۵
استعدادیابی علمی لحاظ شود،پیشرفت
واقعی ورزش درآموزشگاهها هویدا خواهد
شد.


دیدگاه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا