یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان لرستان ضمن اشاره به دیدار اخیر خود با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی اواسط هفته گذشته، از پیشنهاد احداث پیست اسکی در منطقه فرسش الیگودرز خبر داد.
http://yaftenews.ir/images/stories/azi.jpgبه گزارش یافته؛ علی یاور عزیزپور با بیان این مطلب افزود: با توجه به میانگین بارندگی و ماندگاری سرما و برف خیز بودن منطقه «فرسش» توافقات اولیه احداث پیست اسکی در الیگودرز انجام شده است.
عزیزپور با اشاره به ماندگاری برف و شرایط جغرافیایی این منطقه سردسیری بر لزوم احداث پیست اسکی برای توسعه ورزش‌های زمستانی در استان تأکید کرد و اظهار داشت: ما در دیدار اخیر خود با دکتر سلطانی‌فر این درخواست را کردیم خدابخشی نماینده الیگودرز در دفتر مقام عالی وزارت در حال پیگیر امور هستند.
وی در خصوص دیدار اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به هماهنگی انجام‌شده در اواسط هفته گذشته به اتفاق دکتر خدابخشی نماینده الیگودرز خدمت جناب دکتر سلطانی فر رسیدیم تا در این فرصت پیش |آمده پیرامون موضوع ورزش لرستان گزارشی از مسائل ورزشی استان ارائه دهیم.
عزیزپور افزود: در این دیدار همراهی و همگامی جامعه ورزش استان و ازجمله اداره کل و مجموعه ورزش یازده شهرستان با دولت تدبیر وامید را به استحضار ایشان رساندیم.
وی با بیان اینکه مقام عالی وزارت روی مشکلات و محرومیت ورزش استان اشراف کامل داشتند تصریح کرد: در این نشست مطرح شد که لرستان مانند سایر استان‌های برخوردار، امکانات زیادی از منابع دولتی و شبه‌دولتی ندارد ولی با اشاره به محرومیت‌های موجود، در خصوص توفیقات ورزش استان چه در حوزه قهرمانی و چه در حیطه ورزش همگانی و همچنین بحث امور جوانان گزارش‌هایی را به ایشان ارائه دادیم.
عزیزپور با بیان اینکه دکتر سلطانی فر در ارتباط با بررسی مشکلات استان چه ازلحاظ افزایش اعتبارات عمرانی و چه از حیث توسعه زیرساخت‌های ورزشی نظر مساعد و توجه ویژه ایی به استان لرستان نشان دادند یادآور شد: بحث مشکلات ورزش شهرستان الیگودرز محور صحبت‌های این نشست بود که در این راستا تکمیل مجموعه شهید ارسلان گودرزی و پیست دومیدانی این شهرستان موردبحث قرار گرفت و همچنین در ارتباط با بحث حمایت مالی و تجهیزات هیئت‌های ورزشی نیز دوتخته تشک کشتی برای خانه کشتی و یک تشک ورزش‌های رزمی که نیاز ورزش‌های رزمی این شهرستان بود و دو پکیج توپ‌های ورزشی نیز به شهرستان کمک شد.
وی با تأکید بر اینکه به اتفاقات خوب در ورزش شهرستان الیگودرز خوش‌بین هستیم از سفر آتی مسئول دفتر فنی و نظارت وزارت ورزش و همچنین آقازاده معاون توسعه وزارت ورزش به لرستان برای بازدید از ظرفیت‌ها و بررسی طرح‌های ورزشی استان خبر داد و تصریح کرد: جناب سلطانی فر نظر مساعدی به کل شهرستان‌های استان دارند و کمک‌هایی نیز مدنظرشان است.
عزیزپور در خصوص تبادل و نظر با مقامات وزارت ورزش و جوانان در خصوص افزایش اعتبارات ورزش استان نیز با بیان اینکه در خصوص ماده 27 گزارشی نیز خدمت معاونت توسعه وزارت ورزش و جوانان جناب دکتر آقازاده ارائه دادیم اظهار داشت: ما جز استان‌های برتر وزارت ورزش و جوانان در حوزه استفاده از ظرفیت ماده 27 هستیم.
وی افزود: در خصوص بحث ماده 27 با واگذاری 4 پروژه ورزشی توانستیم 8 ونیم تا 9 میلیارد تومان اعتبار را به کمک بخش خصوصی جذب کنیم وکلا با توجه به این ظرفیت باعث شدیم که بخش خصوصی تا این اندازه اعتبار را به ورزش استان تزریق کرده و سرمایه‌گذاری کند.
عزیزپور با بیان اینکه این میزان اعتبار عددی بی‌سابقه در تاریخ استان است عنوان کرد: چون تاکنون سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا میزان 500 یا 600 میلیون تومان بیشتر نبوده ولی خوشبختانه الآن 8 ونیم تا 9 میلیارد در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کرده است.

دیدگاه‌ها  

#1 خایدالو 1396-04-19 12:17
هر وقت ایشون می بینم یاد سقوط خیبر مظلوم میفتم که با درایت و کاردانی فراوان از این تیم حمایت نکردن
نقل قول کردن
#2 اهورا 1396-04-19 13:44
کاردهکده خراب شده خرم آبادبه کجا کشید
نقل قول کردن
#3 امینی 1396-04-19 14:16
عالیه ، یک پیست چمن هم در بام خرم آباد احداث کنید .
نقل قول کردن
#4 امینی 1396-04-19 14:16
عالیه ، یک پیست چمن هم در بام خرم آباد احداث کنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا