یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در ارزیابی عملکرد هیات های بولینگ و بیلیارد استان‌های سراسر کشور، لرستان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در ارزیابی عملکرد هیات های بولینگ و بیلیارد سراسر کشور در سال 95، هیات بولینگ و بیلیارد لرستان در بین 30 استان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
بر اساس این گزارش استان‌های فارس، آذربایجان غربی و گیلان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند. هیات بولینگ و بیلیارد لرستان در شرایطی موفق شد جایگاه هشتم را از آن خود کند که در سال 94 در ارزیابی عملکرد هیات های استان‌ها در جایگاه بیستم قرار گرفته بود.
شایان ذکر است استان‌های متمول و با امکاناتی چون اصفهان، قزوین و مازندران و ... در جدول ارزیابی پایین‌تر از لرستان قرار گرفتند.
 رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان در این خصوص گفت: این موفقیت را به جامعه ورزش و خاصه جامعه بیلیارد لرستان تبریک می‌گویم، اگر پیشرفت و رشدی داشته‌ایم، حاصل یک کار تیمی بوده و به هیچ وجه بنده به‌تنهایی قادر به انجام امورات نبوده‌ام.
 رضا طولابی افزود: بیلیارد لرستان سرشار از استعداد است و بی‌تردید در آینده شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این رشته خواهیم بود. وی خاطرنشان کرد: برای سال 96 اولویت خود را بر روی مباحث آموزشی بنانهاده‌ایم و اعتقاد داریم ارتقا سطح دانش بازیکنان، مربیان و داوران ما ضامن موفقیت‌های ما در آینده خواهد بود.
 طولابی در پایان از مسوولان فدراسیون بولینگ و بیلیارد به خاطر نگاه ریزبین به اقدامات و عملکرد هیات ها تشکر و قدردانی کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا