یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بانوان سوارکار لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، دو بانوی لرستانی در حضور بزرگان و باتجربه‌های سوارکاری کشور، موفق شدند دست به کار بزرگی زده و به مقام‌های دوم و سوم کشور دست یابند.
 مسابقات سوارکاری در بخش استقامت در شهر مراغه با شرکت بهترین‌های این رشته برگزار که در 110 کیلومتر حشمت اله حسن‌زاده با اسب رقابیه از خوزستان به مقام اول، گلناز مرادی فرد با اسب کوهیار از لرستان دوم و سمیرا زمانی با اسب شیهه از لرستان به مقام سوم رسیدند. در این دوره از رقابت‌ها رحیم مرادنژاد، ستار محمدی و جعفر مرادنژاد از لرستان نیز حضور داشتند.

نتایج کلی:
مسافت 110 کیلومتر: 1- سردار حسن‌زاده از خوزستان با اسب رقابیه 2- گلناز مرادی از لرستان با اسب کوهیار 3- سمیرا زمانی از لرستان با اسب شیهه
مسافت 80 کیلومتر:1- محمدحسن خیاطی پور از خوزستان با اسب کیهان، 2-علی محمدولی زاده از جلفا آذربایجان شرقی با اسب ایلدریم 3-سینا نجار تبریزی از مراغه با اسب غزاله
این رقابت‌ها با حضور 25 سوارکار از سراسر کشور به مدت سه روز از 12 تا 14 تیرماه جاری به میزبانی باشگاه آذرخش مراغه برگزار شد.
هم‌زمان با این رقابت‌ها، کلاس‌های علمی و فنی ویژه این رشته با حضور «برایان سیدان» مشاور و مدرس فدراسیون جهانی برگزار شد.
 
خبر: رضا طولابی


دیدگاه‌ها  

#1 لطیف عزیزپو ر 1400-03-12 22:11
ضمن عرض سلام خدمت بانوان سوارکار لرستانی خانم مرادی و خانم زمانی خسته نباشید و خداقوت امیدوام محکم تر از گذشته پله های موفقیت را طی کنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا