یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد از کشف و ضبط 40 میلیون تومانی مواد غیر مجاز نیروزا در باشگاه‌های ورزشی خرم‌آباد خبر داد.
خطر مكمل‌هاي غيرمجاز جوانان لرستاني را تهديد مي‌كند/ مسئولين هوشيار باشندبه گزارش پایگاه خبری یافته، "کریم هدایتی"گفت: به 58 باشگاه ورزشی غیر مجاز در خرم‌آباد اخطار داده شد و از این باشگاه‌ها مواد نیروزا به مبلغ 40 میلیون تومان کشف و ضبط شد.
وی گفت: طی بازدیدها و تحقیقات میدانی، تعداد 58 باشگاه در سطح شهرستان خرم‌آباد غیر مجاز فعالیت دارند که تمامی آن‌ها شناسایی و در اسرع وقت نسبت به پلمپ آن‌ها با همکاری و تعامل با اداره اماکن نیروی انتظامی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اقدام خواهد شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد افزود: به عنوان آخرین اخطار به مؤسسین و مدیران این باشگاه‌ها تذکر داده شده که نسبت به قانونمند شدن فعالیت‌های خود و اخذ مجوز اقدام کنند.
وی بیان کرد، هرگونه نگهداری، فروش، استعمال و...مواد نیروزای غیر مجاز در محیط باشگاه ممنوع و در صورت مشاهده نسبت به پلمپ باشگاه اقدام خواهد شد.
هدایتی گفت: 6 خردادماه سال جاری در بازدیدی که به همراه همکاران اماکن نیروی انتظامی و معاونت غذا و دارو از باشگاه‌ها داشتیم، مقدار زیادی مواد نیروزای غیر مجاز از یکی از باشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد کشف و ضبط شد، که ارزش ریالی این محموله 40 میلیون تومان بوده است.
وی همچنین در بحث موضوع ماده 88 اظهار داشت: تمامی مستأجران نسبت به فسخ قراردادشان اقدام خواهد شد.
 
سرپرست اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد در پایان موارد ذیل را برای یک باشگاه‌دار الزامی دانست.
. مفاد قرارداد منعقده را دقیقاً و نکته به نکته به مرحله اجرا درآورند.
. رعایت اصول بهداشتی در سالن و فضای ورزشی مورد اجاره الزامی است.
. رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی برای کلیه مربیان، ورزشکاران و متصدیان این اماکن الزامی است.
. اطمینان از بیمه ورزشی ورزشکاران الزامی است.
. فعالیت سالن‌ها و اماکن ورزشی مورد اجاره از ساعت 23 به بعد غیر قانونی بوده و در صورت مراجعه ساکنین و اهالی منطقه مبنی بر ایجاد مزاحمت و سر و صدا برخورد لازم و قانونی به عمل می‌آید.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد رضا 1396-03-11 23:37
عضلات و اندامشان را با این دارو ها پرورش می دهند
و هر کدام در جیبشان یک چاقو به همراه دارند.
والا بیشتر چاقو کشی و قتل ها کار همین بدنساز های آمپولیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا