یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در ادامه طرح بهسازی سالن‌های ورزشی، بهسازی خانه کشتی شهرستان خرم‌آباد به همت اداره کل ورزش و جوانان لرستان در دست اجراست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی یاور عزیزپور" گفت: بهسازی سالن‌های ورزشی استان را یکی از مهم‌ترین اقدامات مؤثر در حوزه عمرانی ورزش دانست و گفت: استفاده بهینه از داشته‌ها در راستای اصراف در ورزش است.
وی افزود: اگر ما بتوانیم از داشته‌های ورزشی به شکل مؤثر و مفیدی استفاده کنیم کمک شایانی به ورزش و ورزشکاران انجام داده‌ایم چرا که استفاده بهینه از این سالن‌ها بهتر از کلنگ زنی‌های بیهوده و غیر مؤثر است.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه افزود: حذف کلنگ زنی‌های بی‌مورد مؤثرترین اقدام دولت تدبیر و امید بود که با تلاش فراوان پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت قرار گرفت.
علی یاور عزیزپور با اشاره به اینکه هم‌اکنون این روند ادامه دارد گفت: این روش نیز در استان لرستان در حال اجراست و همت دفتر فنی و همکاران این حوزه برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی به کار گرفته شده است.
وی افزود: در کنار این اقدام، بهسازی سالن‌ها و اماکن ورزشی نیز در حال انجام است.
بهسازی سال‌های ورزشی مدت یک سال است که به جد در دستور کار دستگاه ورزش و جوانان قرار گرفته است که در جدیدترین اقدام سالن کشتی شهرستان خرم‌آباد در دستور کار قرار گرفته است.
این سالن یکی از پر کاربردترین سالن‌های ورزشی استان است که روزانه پذیرای ورزشکاران زیادی از خرم‌آباد است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا