یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص بازی جنجالی خونه به خونه بابل و خیبر خرم‌آباد صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مسابقه تیم‌های خونه به خونه بابل و خیبر خرم‌آباد در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم خونه به خونه بابل تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و تیم خیبر خرم‌آباد رخ داد.
جرائم تیم خونه به خونه
این تیم باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچنین محمود نجفی، مربی تیم خونه به خونه بابل نیز به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، با تذکر کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.
علیرضا امامی فر، مربی تیم خونه به خونه بابل به دلیل اعتراض شدید به مربیان و الفاظ ناشایست از سوی داور اخراج شد.
 وی به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
 
جرایم تیم خیبر
داود حق‌دوست، مربی تیم خیبر خرم‌آباد نیز به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، با توبیخ کتبی کمیته انضباطی روبه‌رو شد.
تیم خونه به خونه بابل به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری و اخراجی باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 تیم خیبر خرم‌آباد نیز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری و اخراجی به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین خیبر خرم‌آباد به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار برابر مس رفسنجان باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
با این اوصاف، خیبر که اوضاع مالی مناسبی ندارد، اگر هم پس از اعلام رأی اعتراض به تبانی فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول کشور باقی بماند، هنوز فصل بعد را شروع نکرده، کلی بدهی خواهد داشت!
شایان ذکر است در هفته پایانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان، روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه شهر بابل، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، به مصاف خونه به خونه رفت و با شکستی سنگین و نتیجه 4 بر 2 با لیگ دسته اول وداع کرد.
در رقابت‌های فصل جاری، پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت به لیگ برتر صعود کردند و خیبر خرم‌آباد، فولاد یزد و استقلال اهواز تیم‌های سقوط کننده این فصل بودند.


 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1396-03-07 19:32
کلا رای اون بازی به کنار الان تیم اکسین نمیخواد تیمداری کنه اگه واقعا سرمایه گذاری پیدا بشه میتونه این تیم رو بخره و به استان بیآره....راجع به بازی آلومینیوم وفجرسپاسی دنبال اتفاق خاصی نباشید چون مصلحت اندیش ها توی فدراسیون فراوون هستند وخیبر هم توانایی خاصی برای احقاق حقش نداره
نقل قول کردن
#2 لر بومی ایران 1396-03-07 20:29
اسم تیم خیبر رو باید بگذارند بی پولها.به خدا ثروتمند این شهر زیاد داره.این همه کارخانه و شرکت در این شهر و کشور هست یکی نیست اسپانسر شود.مسخره است مثل تمام مدیریت کردنهایتان.
نقل قول کردن
#3 بیرانوند 1396-03-08 02:01
فدراسیون نمبخواد تیم فجر بیفته قطعا رای به نفع خیبر نخواد داد چند هفته پایانی حق خیبر رو خوردن به نفع فجر کار کردن ک بیا فجر رو سقوط بدن...اینو بدونید پیروانی از همه بدتره الکی با مظلوم نمایی و چند تا شعر از حافظ میخواد بگه من خوبم دوره دوره ریاکاریه خیالتون تخت
نقل قول کردن
#4 مهدی منصوری از حسن آباد شهرری 1396-03-08 03:02
فوتبال و باشگاهداری و تیمداری تو استان لرستان یه واژه غریبه و ناشناخته است_استانهای دیگه توان و بودجه چندین تیم فوتبال تو لیگهای مختلف دارند و استان لرستان دریغ از یک تیم.
فقط ادعا و ادعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا