یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمیته انضباطی آرای انضباطی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در آستانه دیدار حساس خیبر خرم‌آباد و مس رفسنجان که روز دوشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار خواهد شد، فدراسیون فوتبال سرپرست و باشگاه خیبر را جریمه کرد.
بر اساس این گزارش کیانوش کهزادی- سرپرست تیم خیبر خرم‌آباد به دلیل اعتراض به داور در دیدار تیمش برابر ملوان بندر انزلی، به تذکر کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.
همچنین تیم خیبر خرم‌آباد به دلیل فحاشی به تماشاگران به داور و هجوم آن‌ها به داخل زمین، با توجه به سوابق قبلی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
خیبر خرم‌آباد هم‌اکنون با 33 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول است.
سبزپوشان لرستان در ادامه لیگ دسته اول، دو دیدار حساس در پیش رو دارند، این تیم در هفته سی‌وسوم روز دوشنبه 4 اردیبهشت 96 در خرم‌آباد میزبان مس رفسنجان است و در هفته پایانی هم روز دوشنبه 11 اردیبهشت در بابل به مصاف خونه به خونه مازندران خواهد رفت که کسب حداقل 3 امتیاز از این دو دیدار شرط بقاء خیبر در لیگ خواهد بود.
شایان ذکر است در فصل جاری 3 تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.
 
سایر آراء کمیته انضباطی:
 دیدار تیم‌های اکسین البرز و خونه به خونه بابل برگزار و از سوی یحیی گل محمدی- سرمربی تیم اکسین البرز تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات، رفتار زننده با داور و اهانت به وی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
وحید رضایی- کمک‌مربی تیم اکسین البرز به دلیل ورود به زمین مسابقه و رفتار ناشایست و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد، یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
علیرضا فلاحی- تدارکات تیم اکسین البرز نیز به دلیل ورود به زمین مسابقه اخراج و به توبیخ کتبی کمیته انضباطی محکوم شد.
در دیدار تیم فولاد یزد با نفت مسجدسلیمان، تیم فولاد یزد به دلیل فحاشی تماشاگرانش نسبت به داور مسابقه، وی به 100 میلیون ریال جریمه نقدی شد.
هوشنگ کیا، مربی تیم فولاد یزد به دلیل توهین به کمک‌داور که منجر به اخراجش شد، باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی همچنین یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت برگزار و از سوی ایوب طاهری، بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به نماینده فدراسیون و اهانت به وی صورت گرفت. این بازیکن به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم سپیدرود رشت نیز به دلیل اهانت یکی از همراهان این تیم به داور بازی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
داریوش حسن‌پور، سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل اعتراضات در طول مسابقه به تذکر کتبی در جهت رعایت مقررات محکوم شد.
مهران جمشیدی، بازیکن تیم راه‌آهن به دو جلسه از همراهی تیم خود و 10 میلیون ریال جریمه نقدی شده بود، پس از بررسی مجدد از سوی کمیته انضباطی وی وفق ماده 42 آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی تبدیل شد.
تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی در بازی برابر استقلال اهواز مرتکب تخلفاتی شدند که این تیم به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کلیه آرای فوق قطعی است.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا