یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم کرمانشاه در رقابتي نزديك با لرستان، عنوان قهرماني نخستين دوره مسابقات کشتی‌ پهلواني كارگران كشور را كسب كرد.

به گزارش يافته، طي اين رقابت‌ها كه با حضور 22 كشتي‌گير از استان‌هاي كرمانشاه، لرستان، اصفهان، يزد، هرمزگان، همدان، ايلام و قزوين در سالن مجموعه ورزشی کارگران خرم‌آباد در 3 وزن برگزار شد، كرمانشاه با 29 امتياز قهرمان شد و تیم‌های لرستان و اصفهان به ترتیب با کسب 28 و 21 امتیاز در رده‌هاي دوم و سوم جای گرفتند.

در رقابت های انفرادی نیز در وزن 70 تا 80 کیلوگرم، حامد خسروي از لرستان، فرشاد كرانيان از کرمانشاه و رسول طغیانی از اصفهان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و هادي مقدمي از قزوين هم چهارم شد.

در وزن 80 تا 90 کیلوگرم، روح‌اله شاه‌ولی از کرمانشاه با قاطعيت قهرمان شد و سیروس کشوري از لرستان، فواد طاهرنژاد از کردستان و محمدرضا چشمه‌سفيدي از اصفهان نيز دوم تا چهارم شدند.

همچنين در وزن 90+ کیلوگرم نیز رضا الفت‌پور از کرمانشاه، محمد خاوری از لرستان، سجاد امیدی از همدان و ياسر رحماني از قزوين به ترتيب در رده اول تا چهارم قرار گرفتند.

قضاوت اين رقابت‌ها بر عهده فريد بهرامي، محي‌الدين جهانگيري، شيرزاد غلام‌زاده، غلام‌رضا جوانمرد، محمد دالوند، مهدي توكلي، بهزاد بيرانوند و سجاد درويشي بود.

همچنين در حاشيه اين مسابقات از آرش مردانی و سامان و ساسان مردانی، شهاب لشکری، روح‌اله کریمی، اكبر سهيلي، داریوش نظری، مهرداد علی‌پناه، اکبر سهیلی و عزت‌اله عزیزی پهلوانان و پيشكسوتان كشتي خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد.

جوايز نفرات برتر توسط حسن شريعت‌نژاد معاون‌ سياسي‌امنيتي استانداري لرستان، حامد ويسكرمي مدير كل كار و رفاه اجتماعي لرستان، علي دولتشاهي مدير عامل مؤسسه مالي و اعتباري فردوسي كشور، عبداله عزيزپور و محسن زاهدي معاونين اداره كل ورزش و جوانان لرستان و آرش مرداني قهرمان نامدار 3 دوره مسابقات كشتي پهلواني كشور به آنان اهدا شد.

سكوي وزن 70 تا 80 كيلوگرم

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا