یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی مس درباره رویارویی‌شان با خیبر خرم‌آباد گفت: بازی آسانی مقابل خیبر نخواهیم داشت
به گزارش پایگاه خبری یافته، "منصور ابراهیم‌زاده" در گفتگو با ورزش 3 گفت: اگر بررسی کرده باشید خیبر 3 بازی گذشته‌اش را مقابل نساجی، ایران جوان و نفت مسجدسلیمان پیروز میدان بوده و در کل تیم خوبی دارند و بازی آسانی مقابل آن‌ها نخواهیم داشت.
وی درباره اینکه این دیدار در کرمان برگزار می‌شود و شرایط به سود آن‌ها خاطرنشان کرد: این روزها بازی خانگی و خارج از خانه وجود ندارد همه بازی‌های لیگ یک دشوار است؛ گرچه شاید هم به قولی تأثیرگذار باشد اما ما به‌قصد پیروزی با آن‌ها مصاف می‌دهیم تا مسیر خوبمان را در ادامه طی کنیم.
سرمربی مس درباره شرایط تیم مس کرمان در این دیدار می‌گوید: ما مقابل خیبر زنده روح، وحید اسماعیل بیگی دو بازیکن تأثیرگذارمان را نداریم. البته سایر بازیکنان تیم در آمادگی کامل قرار دارند و مهیای حضور در این مسابقه هستند.
ابراهیم‌زاده در خصوص دیدارهای لیگ یک و اینکه مس را می‌توان جز مدعیان صعود دانست گفت: امسال بازی‌های سختی را در لیگ یک شاهد بودیم و با توجه به برنامه‌ریزی تیم‌ها و هدفمندی‌شان مدعیان بسیاری برای صعود به لیگ برتر حضور دارند اما مطمئناً مس یکی از مدعیان لیگ برتری شدن خواهد بود.
او درباره اینکه به نسبت سایر مربیان کمتر اعتراض به قضاوت داوران می‌کند می‌گوید: اعتراض نمی‌کنیم به این دلیل که خیلی وقت‌ها نمی‌شود کاری کرد و اعتراض بی‌اثر است.
شایان‌ذکر است سبزپوشان خیبر در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول روز سه‌شنبه 17 اسفند‌‌ماه 95 در کرمان به مصاف مس می‌رود. خيبر بازي رفت را در خرم‌آباد با تساوی بدون گل برابر مس پشت سر گذاشته بود.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1395-12-15 11:32
یافته عزیز لطفا در برابر توهین ریوندی و شهریاری که توهین به قوم بزرگ لر کرده اند واکنش نشان دهید ممنون
نقل قول کردن
#2 مهران رشیدی 1395-12-15 11:38
خوشبختانه خیبر با هنر فردی مهدی عبدی و 2 تا گل 3 امتیازی از ته جدول فاصله گرفته
ولی فراموش نکنیم خیبر خوب بازی نمیکنه و این سبک فوتبال بازی کردن اصلا پسندیده نیست به آقای حقدوست خسته نباشید میگم که تونسته یه آرامش نسبی به تیم بیاره ولی این مدل بردن هوادار رو 90 دیقه جون به لب میکنه و بعدشم شخصیت یه تیم رو زیر سوئال میبره ... امیدوارم خیبر خوب بازی کنه و ببره
نقل قول کردن
#3 ارتش سبز لرستان 1395-12-15 11:50
خیبر اگر میخواهد از ته جدول جدا شود باید با تمام قوا به میدان برود و پیروز میدان شود.خیبر قلب غرب
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا