یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 روز چهارشنبه 11 اسفندماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد در جدالی سخت و حساس مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد.
خیبری‌ها در دو هفته‌ی گذشته با دو پیروزی ارزشمند موفق شدند از جمع تیم‌های در معرض سقوط جدا شوند، هر چند که تا پایان فصل هفته‌ها باقی مانده است و هیچ‌چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست؛ اما بازیکنان خیبر می‌توانند با تمرکز بالا، فرصت‌طلبی و جمع‌آوری امتیازات لازم از سقوط فرار کند.
 شاگردان داوود حق‌دوست در رویارویی با نفت مسجدسلیمان بازی آسانی پیش رو نخواهند داشت، نفتی‌ها با توجه به سابقه‌ی تاریخی فوتبالشان، بازی روی زمین، همراه با پاس‌های کوتاه و استفاده از عمق دفاع را در دستور برنامه‌های تاکتیکی خود خواهند داشت، محمود فکری سرمربی نفت با در اختیار داشتن بازیکنان تکنیکی و رو آوردن به ذات واقعی فوتبال خوزستان در سودای باز کردن روزنه‌های دفاعی خیبر است، جدال دوندگی و بازی فیزیکی خیبری‌ها در مصاف با تکنیک ناب خوزستان می‌تواند، مسابقه را تبدیل به یک بازی تماشاگرپسند کند.
حال پس از چند هفته افت محسوس بازیکنان خیبر خوشبختانه با بردهای به‌دست‌آمده، بازیکنان روحیه‌ی خود را بازیافته و باانگیزه بالا آماده‌ی پیروزی در مقابل نفت هستند، وحید همراز، مهدی عبدی، یاسر درویشی، امیر منصوریان، فرزاد بهاری، محسن طرحانی، احمد جعفری و ناصر دورودیان اگر در فرم ایده‌آل خود باشند نفت در خرم‌آباد روز سختی را پیش رو خواهد داشت.
تا پیش از این بازی، خیبری‌ها از 25 بازی خود 26 امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهاردهم و نفت با یک بازی کمتر و با 24 امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول قرار دارند، موقعیت هر دو تیم در جدول به خوبی بیانگر حساسیت 3 امتیاز این مسابقه شش امتیازی است.
خيبر بازي رفت را در مسجدسلیمان دو بر یک با پیروزی پشت سر گذاشته بود.‌
داوری بازی را جواد رحیم زاده عهده‌دار است. این داور 38 ساله، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1377 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و در سال 1384 درجه داوری ملی خود را گرفت. وی دارای تحصیلات مقطع کارشناسی رشته مکانیک است.
 کمک‌های داوری این بازی را نیز حامد صفایی و امید افخمی عهده‌دار هستند.


خیبر خرم آباد – نفت مسجد سلیمان

رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر از خرم آباد 1395-12-10 11:37
دو پیروزی متوالی خیبر خرم آباد در هفته های گذشته ارزش این را دارد که فردا ورزشگاه تختی مملو از هواداران پر شور لرستانی شود.برای حمایت از تیم محبوب خیبر به ورزشگاه برویم
نقل قول کردن
#2 آباد و خرم 1395-12-10 11:41
دربی لر زبان .مینجایی و بختیاری . زنه بووه لورستانات.
نقل قول کردن
#3 طرفدار خیبر 1395-12-10 22:11
به امید یه بازی خوب و کسب سه امتیاز به ورزشگاه میام و نود دقیقه تیم رو تشویق میکنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا