یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی خیبر خرم‌آباد گفت: بازیکنان تیم با غیرت بازی خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "داوود حق‌دوست" پس از پیروزی تیم خیبر خرم‌آباد در مقابل تیم ایران‌جوان بوشهر اظهار داشت: امروز به شرف و غیرت بازیکنانم دورود می‌فرستم که با دست خالی نتیجه ایده آلی برای این تیم رقم زدند.
وی با بیان اینکه شرایط مالی تیم خیبر مطلوب نیست، افزود: برای حضور در این بازی با مشارکت و تامین هزینه از سوی استانداری لرستان امکانات فراهم شد و اگر کمک استانداری لرستان برای هزینه سفر این تیم فراهم نمی‌شد به این بازی نمی‌رسیدیم
سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد بیان داشت: برای حل مشکلات مالی تیم باید چاره‌اندیشی شود چرا که با شرایط فعلی هر روز وضعیت این تیم بدتر می‌شود.
وی بر حمایت مسئولان استان تاکید کرد و گفت: چنانچه مسئولان می‌خواهند سهمیه این تیم در لیگ دسته اول کشور حفظ شود باید آستین همت بالا بزنند و مشکلات مالی این تیم را بر طرف کنند.
حق‌دوست با اشاره به این که تمام تلاش ما بقاء در لیگ است، افزود: ما تا پایان لیگ 9 بازی فینال گونه داریم و برای هر بازی بر کسب امتیاز وارد زمین بازی می‌شویم.
وی در خصوص تیم ایران‌جوان هم اظهار داشت: این تیم خوب مهار شد و اجازه هنرنمایی به مهاجمان ایران‌جوان داده نشد و در بازی امروز مستحق پیروزی بودیم.
 
مشکل ایرانجوان مدیریتی است
مربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: مشکل ایرانجوان مشکل فنی نیست بلکه مشکل آن مدیریت باشگاه است.
روزبه چاهی بخش هم پس از پایان این بازی اظهار داشت: ما اعضای کادر فنی ناکامی‌های تیم را در این چند بازی به گردن می‌گیریم، اما مشکل ایرانجوان مشکل فنی نیست بلکه مشکل ما مشکل مدیریت باشگاه است و هنوز تکلیف این باشگاه مشخص نیست.
وی ادامه داد: ایرانجوان اموال زیادی دارد اما هیچ نفعی از این اموال به تیم نمی‌رسد و تنها سهامداران نفعش را می‌برند و همین مشکل باعث سقوط این تیم به مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته دوم کشور خواهد شد.
مربی ایرانجوان با تاکید بر این که کسی به دنبال تامین هزینه‌ها نیست، افزود: از مسوولان استان و باشگاه تقاضا دارم تا زمان باقی است، مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه را حل کنند.
 
شایان ذکر است عصر امروز در جریان هفته‌ی بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، تیم خیبر با نتیجه یک بر صفر برابر میزبانش پیروز شد.
خیبر خرم‌آباد با این پیروزی و 26 امتیاز به رده‌ی سیزدهم صعود کرد، این تیم در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول روز چهارشنبه 11 اسفند‌‌ماه 95 در یک بازی حساس، میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود. خيبر بازي رفت را در مسجدسلیمان دو بر یک با پیروزی پشت سر گذاشته بود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 اوا 1395-12-02 19:36
درود بر شرف بازیکنان مسولان شهرداری تمام ارگانها دولتی وخصوصی خصوصا سپاه تورو خدا به امید جوانان استات کمک کنید
نقل قول کردن
#2 ارتش سبزلرستان 1395-12-03 08:10
پیروزی غیورمردان جوان خیبر ، ارتش سبز ایران را به تمام بازیکنان و هوادان تبریک می گویم.زنه بووه لر.
نقل قول کردن
#3 لرباغیرت 1395-12-06 10:48
چرا تیم خیبر را زیر حمایت سپاه نمیزارن که بودجه بگیره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا