یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از استاندار لرستان خواست تا دستور اجرای دستورالعمل اشتغال قهرمانان ورزشی در استان را صادر کند.
به گزارش پایگاه خبرگزاری یافته، "محمدرضا ملکشاهی راد" صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مدیرکل ورزش و جوانان باید طرح مشکلات ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی باشد، اظهار داشت: اگر فعالان حوزه ورزش نقد می‌کنند مدیرکل ورزش نیز باید به این نقدها اضافه کند و قطعاً آقای استاندار که شما را به خاطر نقد توبیخ نمی‌کند.
وی با بیان اینکه تشکر می‌کنم که شرایط برای بیان مشکلات فعالان ورزشی خرم‌آباد فراهم شد، تصریح کرد: گزارش‌هایی که در جلسه مطرح شد حرف دل بود.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در جلسه‌ای که در محضر هیئت‌های ورزشی خرم‌آباد بودیم نیز مسائل متعددی مطرح شد، افزود: همه دنبال حل مسئله هستیم و دنبال مچ‌گیری از یکدیگر نیستیم.
ملکشاهی راد با اشاره به اینکه این واقعیت را شما بهتر می‌دانید که ورزش قهرمانی و غیر قهرمانی در خرم‌آباد با مشکلاتی روبه رو است و در عین حال افتخارآفرین است، گفت: افتخاراتی که آفریده می‌شود پشتوانه‌ای دارد اما امکانات موردنیاز طلب می‌شود.
وی با بیان اینکه دستورالعملی توسط دولت در تاریخ 22 تیرماه 1395 صادر شده که قهرمانان چگونه در رده‌های مختلف اشتغال پیدا کنند، از استاندار لرستان خواست تا دستور اجرایی شدن این دستورالعمل را صادر کند.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قهرمان بوکس ما در چهار سال پیش صبح کارگر ساختمان بود و شب تمرین بوکس می‌کرد، افزود: باید توجه بیشتری کنیم که قهرمان ورزشی با فراق بال بیشتری در مسابقات حضور یابد.
ملکشاهی راد با تاکید بر اینکه حضور بخش خصوصی در تمام استان‌ها در دستور کار است و باید نگاهمان به حوزه ورزش نیز این‌گونه باشد و بخش خصوصی را فعال کنیم، ادامه داد: در بودجه ۹۶ توجه دولت و مجلس به بخش خصوصی است.
وی با اشاره به اینکه هرکدام از دستگاه‌ها در حد رفع مشکل آب و برق هیئت‌های ورزشی حداقل می‌توانند اسپانسر شوند، اظهار داشت: باید فعلا معضل آب و برق هیئت‌ها و سالن‌های ورزشی را حل کنیم و بعد بیاییم افق بلندتری را برای ورزش استان طراحی کنیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه ورزشکاران، توسعه ورزش در روستاها، توسعه فضاهای ورزشی و ... باید در دستور کار قرار بگیرد، تصریح کرد: الآن فضای دهه فجر است و شاید خیلی از جوانان اوایل انقلاب را احساس نکرده باشند و به همین دلیل باید دستاوردهای انقلاب را به آنان معرفی کرده و فضا را امیدوارانه کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 بیکار خرم آبادی 1395-11-18 23:13
مسئولین فقط اوستای سخنرانی و شعار الکی هستند نسل ما که بر فنا رفت و داره برفنا میره . لااقل برای ما شعار ندید چون امیدی به آینده نداریم و الان راضی به مرگ خودم هستم مسئولین عزیز این وضع بیکاری ، ایجاد اشتغال با یکی دو سه سالم درست نمیشه ولی انصافا برای نسل 80 و90 کاری کنید که رسیدن به سن ما بدبخت نشوند اگر مسئولین قدیم ما مث مسئول شهر اراک بودن که پتروشیمی رو بردن شهر خودشون الا وضع این استان به این شکل نبود اگر مسئولین قدیم ما مث مسئولین استان اصفهان ، اهواز ، سمنان و.. . بودن الان وضع استان لرستان اینگونه نبود این استانها نه منابع آبی درست و حسابی دارن ، نه طبیعتی . یاکویری خشک هستند یا بی آب . ولی وضعشون از استان لرستانی که همه چی از خودش داره بهترن و خیری برای مردمش داره .
نقل قول کردن
#2 ارتش سبزلرستان 1395-11-19 04:40
آفرین آقای نماینده.فقط حرفهاتون رو نیمه کاره نذارید برید لطفا بنویسید چون آدم است و فراموشی.
نقل قول کردن
#3 سیدنادر 1395-11-19 08:13
سلام جنای ملکشاهی به فکر اشتغال جوانان تحصیلکرده باشند ....طبق فرمایش حضرت علی ع شکم گرسنه دین ندارد چه برسد یه اینکه به فکرورزش باشند.....بنده خودم ورزشکار بودم وبه شخصه تجربه دارم اول اشتغال وازدواج بعد ورزش و.....
نقل قول کردن
#4 شهروند 1395-11-19 08:27
از آقای ملکشاهی بخاطر پیگیری در امور ورزش لرستان تشکر می کنیم /..
نقل قول کردن
#5 سیدنادر 1395-11-19 08:31
08:16
باسلام لطفا عوام فریبی بس است .... حضرت علی ع میفرمایند درجاییکه بهتر ازشمایی برای احراز منصبی باشد وشما ان پست رااشغال نمایید خیانت به کل جامعه اسلامی کرده اید.... جناب اقای ؟؟؟اگر شیعه واقعی ان حضرت هستند نباید در مقطعی اززمان که هیچگونه کارایی وتاثیری ندارند ورود پیدا میکردند ومیگذاشتند افراد اثر گذار به این وادی ورود پیدا کنند که بتوانند باارتباط دوستان صنفی اشان سهمی هم برای خرم اباد می اوردند....
نقل قول کردن
نقل قول کردن
#6 اصناف بازار 1395-11-23 09:53
کدام بیگری ما که چیزی ندیدیم یا نشنیدیم تا کی وعده اخه تاکی باید ما بسوزیم تاکی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا