یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته‌ی بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 روز دو شنبه یازدهم و سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.
در این هفته، خیبر که نیم‌فصل دوم را بدون برد پشت سر گذاشته است، در دیدار خانگی مقابل آلومینیوم اراک می‌تواند با کسب اولین 3 امتیاز نیم‌فصل دوم تا حدودی به وضعیت خود سر و سامان بدهد.
شاگردان داوود حق‌دوست در چند بازی گذشته لیاقت کسب امتیازات بیشتری داشته‌اند که متأسفانه عدم دقت کافی در نواختن ضربات آخر و بدشانسی مانع از نتیجه‌گیری بهتر برای خیبری‌ها شده است.
 خیبر اگر در چند هفته‌ی پیش رو نتواند با جمع‌آوری امتیازات لازم از جمع گروه‌های پایین جدول جدا شود، در اواخر فصل کار بسیار سختی برای فرار از سقوط خواهد داشت.
حاشیه‌های ایجاد شده از سوی سجاد بیرانوند دروازه‌بان خیبر به دلیل تعویض در مقابل اکسین و اعتراض به سرمربی تیم، می‌تواند تمرکز تیم را بر هم بزند، انتظار می‌رفت این دروازه‌بان باتجربه به تصمیم سرمربی‌اش احترام گذاشته و خیبر را به حاشیه نکشاند، سجاد بیرانوند در حالی به جمع بازیکنان خیبر اضافه شد که هیچ تیمی خواهان به خدمت گرفتن‌اش نبود. امیدواریم مدیران باشگاه خیبر در مقابل این گونه حرکات که منجر به بازیکن‌سالاری می‌شود، ایستاده و از سرمربی تیم حمایت کنند.
در آن سوی میدان با تفکرات تاکتیکی مهدی پاشازاده به دنبال قطع هفته‌ها عدم نتیجه‌گیری است، اراکی که از نظر امکانات و شرایط مالی با خیبری‌ها قابل قیاس نیستند، در نیم‌فصل دوم با جذب چند مهره‌ی تأثیرگذار چون: هادی شکوری، محسن حمیدی و با استفاده از بازیکنان باتجربه‌ای از جمله: اویس کردجهان، حامد بصیری، روح ا... عرب، جواد مولایی به خوبی تقویت شده است.
در چند سال گذشته رویارویی‌های آلومینیوم اراک و خیبر بازی جذاب و باکیفیتی از آب درآمده است، امید آن می‌رود تماشاگران خیبر، بازیکنان را تنها نگذاشته و با حضور پرشمار خود در ورزشگاه تختی خرم‌آباد، تنها نماینده‌ی فوتبال لرستان در لیگ دسته اول فوتبال کشور را حمایت کنند.
آلومینیوم اراک که در دیدار رفت با یک گل بر خیبر پیروز شده بود، هم اکنون با 24 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد؛ خیبر خرم‌آباد با 20 امتیاز در رده‌ی چهاردهم است و خطر سقوط برای هر دو تیم احساس می‌شود.
داوری این بازی به عهده مرتضی عابدی است، این داور 32 ساله، فعالیت خود را تا مقطع کارشناسی در رشته تربیت‌بدنی به پایان رسانده است و از سال 1386 فعالیت حرفه‌ای خود را در داوری آغاز کرده و درجه ملی خود را در سال 1389 اخذ کرده است.
عابدی را در این دیدار، "حسین سلیمانی" و "مسعود شهسواری" به عنوان کمک داور همراهی می‌کنند.
 
رضا طولابی، پایگاه خبری یافته


 
برنامه و اسامی داوران هفته بیست و دوم دسته اول : دوشنبه: 11 بهمن
14: پارس جنوبی جم – فولاد یزد (تختی جم)
داور: کوپال ناظمی کمک ها: امیرمحمد داودزاده و محمدرضا کیانی
 
14: خونه به خونه مازندران - سپیدرود رشت (هفتم تیر بابل)
داور: تورج حق وردی کمک ها: حسین طالقانی و محمدرضا فتحی
 
سه شنبه: 12 بهمن
14: گل‌گهر سیرجان - نساجی مازندران (اختصاصی گل گهر)
داور: پیروز سیف الله پور کمک ها: حسین رحیمی پور و حامد صفایی
 
14: فجرسپاسی شیراز - اکسین البرز (شهید دستغیب شیراز)
داور: علی اصغر مومنی کمک ها: حسین مرادی و علی احمدی
 
14: بادران تهران - راه‌آهن تهران (کارگران تهران)
داور: مهدی شجاعی کمک ها: عسگر محمدی و یوسف مغروری
 
14: خیبر خرم‌آباد - آلومینیوم اراک (تختی خرم آباد)
داور: مرتضی عابدی کمک ها: حسین سلیمانی و مسعود شهسواری
 
14: ملوان بندر انزلی - ایرانجوان بوشهر (تختی انزلی)
داور: مهدی مرجانزاده کمک ها: ایوب غلامزاده و داریوش صابرمطلق
 
14: مس رفسنجان - نفت مسجدسلیمان (شهداء رفسنجان)
داور: سیدعلی میرغفاری کمک ها: حمزه علی سلیمی و محمد نوری
 
14:15 استقلال اهواز - مس کرمان (تختی اهواز)
داور: علی بای کمک ها: حسینعلی عابدی و امید افخمی

دیدگاه‌ها  

#1 لر اصالت مردمان ایرانی 1395-11-11 12:06
خیبر افراد حرفه ای استخدام نکرده است. ولی نصف بیشتر بازکنان غیرتی بازی می کنندهرچند ماه هاست پول نگرفته اند فقط دقت و تمرکز ندارند و مهاجمین جدید توپ های آخر را به گل تبدیل نمی کنند که امیدواریم در این بازی شاهد گل های زیاد باشیم از سوی خیبر.زنه بووه لرسو.
نقل قول کردن
#2 قلي زاده 1395-11-11 15:08
با سلام
اين كه قراره به تيم روحيه بديم خيلي خوبه ولي به چه قيمتي؟
به اين قيمت كه بهترين دروازباني رو كه مي تونستيم براي خيبر جذب كنيم رو اينطوري بكوبيم؟
بايد رسانه ها كاري كنن كه سجاد به تركيب برگرده و افتخار افريني كنه براي استانش
نقل قول کردن
#3 مهران رشیدی 1395-11-11 15:34
احتمال اینکه خیبر نتیجه بگیره خیلی ضعیفه تا دیر نشده باید یه سرمربی خوب بیارن
الان داوود مهابادی تیم نداره و بهترین گزینه هستش بنظرم مسئولین خیبر دس رو دست نذارن و مهابادی رو بیارن تا تیم یه تکون مثبت بخوره و آخر فصل کاسه چه کنم چه کنم دست نگیریم
نقل قول کردن
#4 هوادار لرآتیشه 1395-11-11 15:57
به نقل از مهران رشیدی:
احتمال اینکه خیبر نتیجه بگیره خیلی ضعیفه تا دیر نشده باید یه سرمربی خوب بیارن
الان داوود مهابادی تیم نداره و بهترین گزینه هستش بنظرم مسئولین خیبر دس رو دست نذارن و مهابادی رو بیارن تا تیم یه تکون مثبت بخوره و آخر فصل کاسه چه کنم چه کنم دست نگیریم

نمیدونم کی وقتشه.ولی یک سرمربی سطح اول بیاریدو بابتش پول بدید.سرمربی خوب است که تیم را بالامس برد.بعد بازیکن.بعد تماشاگران.
نقل قول کردن
#5 حسینی 1395-11-12 09:08
روزبه سینکی دروازبان خوب و با روحیه ای بود نمیدونم چرا حفظش نکردند . تمام بازیکنان باید به برنامه های سر مربی احترام بگذارند . بازیکنان جذب شده هم بایکنان تاثیر گذاری نیستند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا