یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان کشور در گروه D به میزبانی لرستان در سالن حضرت معصومه س خرم‌آباد به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، این دور از مسابقات با حضور 15 تیم در 4 گروه در قالب تیم امید جمهوری اسلامی ایران هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد که تیم‌های شهرداری اراک، یگانه یادگار آفرینش تهران و فلک‌الافلاکخرم‌آباد از 6 تا 8 بهمن‌ماه سالجاری با همدیگر به رقابت پرداختند.
در اولین روز این مسابقات که روز 4 شنبه برگزار شد، شهرداری اراک 3 بر 2 یگانه یادگار آفرینش تهران را مغلوب کرد.
روز 5 شنبه صبح نیز تیم فلاک الافلاک لرستان با یگانه یادگار آفرینش تهران مسابقه دادند که تیم لرستان نتیجه را به تهران واگذار کرد، روز جمعه که اختتامیه مسابقات بود، شهرداری اراک و تیم میزبان، فلک‌الافلاک به مصاف هم رفتند و در پایان تیم فلک‌الافلاک 3 بر یک بر شهرداری اراک غلبه کرد.
در پایان دور رفت تیم فلک‌الافلاک لرستان با 4 امتیاز صدرنشین گروه D شد، تیم یگانه یادگار آفرینش تهران با 3 امتیاز دوم و تیم شهرداری اراک نیز سوم شد.
شایان ذکر است دور برگشت این مسابقات 12 لغایت 15 بهمن‌ماه به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.
پس از جمع‌بندی امتیازات دور رفت و برگشت این رقابت‌ها، مرحله نهایی نیز با حضور 8 تیم صعودکننده 26 بهمن‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 لراصالت مردمان ایرانی 1395-11-08 19:10
استعدادهای لرستان زیاد است.مسئولان ورزش این استان زیر ساخت فراهم کنند تا در لیگ برتر در تمام رشته حضور فعال داشته باشیم.زنه بووه لور
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا