یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی در لرستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان لرستان متولی کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه جوانان شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "سیروس حسنوند" در نشست تخصصی این کمیته در لرستان که صبح امروز برگزار شد، گفت: پیرو نامه وزارت کشور مبنی بر طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که به سایر وزارتخانه‌ها و به طبع به استانداری‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده، اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه جوانان استان معرفی شده است.
وی افزود: در همین راستا یک سری از دستگاه‌ها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، سازمان بهزیستی، دانشگاه لرستان، دانشگاه آزاد و آموزش‌وپرورش دستگاه‌های به‌عنوان دستگاه‌های همکار و سازمان بسیج مستضعفین، امور مساجد و جمعیت هلال‌احمر به عنوان دستگاه‌های معین به اداره ورزش و جوانان معرفی شدند.
حسنوند گفت: افزایش مهارت‌های پایه زندگی، ارتقا مهارت‌های ارتباطی، ارتقا وضعیت عفاف و حجاب، افزایش حمایت‌های اجتماعی و توان‌بخشی آسیب دیدگان و دختران پناه‌جو و ارتقای فرهنگی به عنوان شاخص‌های اصلی و اهداف کمی این کمیته در طرح تقسیم‌کار ملی در نظر گرفته شده است.
در جلسه امروز آسیب‌های اجتماعی نیز که به ریاست سیروس حسنوند معاونت فرهنگ و امور جوانان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها تشکیل شد، بعد از اعلام نظرات و پیشنهادات اعضا و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها مصوب شد ماهیانه اعضای کمیته گزارشی از برنامه‌های اجراشده و همچنین پیشنهادات اجرایی در جهت بهبود وضعیت فعلی دستگاه مربوطه را به دبیرخانه ارائه دهند.
همچنین برای تمامی اعضای کمیته ابلاغ همکاری و عضویت صادر شود.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا شکاری 1395-11-07 00:11
اداره ورزش و جوانان محترم تبریک بنده را پذیرا باشید. امیدوارم از این مسئولیت خطیر سربلند بیرون بیایید.
ریشه های آسیب های اجتماعی عدم صنعتی بودن و بالابودن نرخ بیکاری است. الباقی معضلات با بهبود این قضیه خود بخود کاهش می یابند. شغل ایجاد کنید... وسلام

من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم.../تو خواه از سخنم پندگیر و خواه ملال
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا