یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش سه گانه لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیئت ورزش سه گانه لرستان با حضور"محمدعلی صبور" رئیس فدراسیون ورزش سه گانه، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، اعضای مجمع و ... در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.
در این جلسه مصطفی حیدری مقدم  تنها کاندیدا این انتخابات با کسب ۱۱ رای از مجموع ۱۲ رای به عنوان رئیس هیئت ورزش سه گانه لرستان انتخاب شد.
حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم‌آباد است که در سمت‌های قبلی شهردار زاغه، مدیرعامل سازمان نوسازی و فعالیت در چند رشته ورزشی تنیس روی میز، بوکس و والیبال فعالیت داشت.
اصغر بهرامی ریاست پیشین این هیات را عهده‌دار بود.
ورزش سه‌گانه یا مسابقات سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دوومیدانی می‌باشد.

 

اعلام آمادگی فدراسیون سه‌گانه برای میزبانی لرستان در مسابقات بین‌المللی
رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه کشور گفت: فدراسیون سه‌گانه آمادگی دارد در صورت حمایت مسئولان استانی، میزبانی مسابقات بین‌المللی را به استان لرستان واگذار کند.
"محمدعلی صبور" روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی سه‌گانه لرستان در سالن اداره کل ورزش و جوانان لرستان افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای ورزش لرستان، این استان را پایگاه قهرمانی غرب آسیا و خاورمیانه در نظر گرفته‌ایم و در صورت حمایت مسئولان میزبانی مسابقات بین‌المللی به این استان داده می‌شود.
وی ادامه داد: ورزشکاران استان لرستان به‌رغم وجود مشکلات و کمبودها در بخش‌های مختلف، مدال‌های خوبی برای کشور کسب کرده‌اند.
صبور گفت: ورزش سه‌گانه سنگین‌ترین ورزش در دنیا است چراکه از نظر استقامت، سرعت و قدرت توان بالایی را می‌طلبد اما در شروع این ورزش، ورزشکاران لرستانی مقام‌های خوبی کسب کردند.
صبور افزود: در 2 سال اخیر ورزش سه‌گانه استان لرستان افت کرده است لذا باید اقدامات لازم برای پیشرفت این رشته ورزشی انجام شود.
وی به کمک 50 میلیون ریالی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه به هیات سه‌گانه لرستان اشاره کرد و گفت: بیشترین رقم را به لرستان اختصاص داده‌ایم و انتظار داریم در سال آینده برای مسابقات مختلف در پنج رده سنی مقام کسب کنند.
وی به برگزار نشدن لیگ ورزش سه‌گانه کشور در سال جاری اشاره کرد و افزود: تنها سه تیم اعلام آمادگی کرده بودند که با این شرایط برگزاری لیگ را لغو کردیم.
رئیس فدراسیون ورزش سه گانه کشور در خصوص وضعیت مالی فدراسیون در 2 سال گذشته گفت: 9 میلیارد و 800 میلیون ریال بودجه ورزش‌های سه‌گانه در سال گذشته بود که تنها 6 میلیارد و 200 میلیون ریال آن پرداخت‌شده است.
صبور در ادامه به بیمه ورزشکاران سه گانه اشاره کرد و افزود: ورزشکاران در این رشته ورزشی باید از بیمه هر سه رشته ورزشی برخوردار باشند چرا که سلامت آنان در این رشته‌های ورزشی باید تائید شود.
وی گفت: ورودی هر ورزشکار برای هر دوره کلاس‌های ورزشی در لرستان به‌صورت رایگان توسط فدراسیون تأمین می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این نشست با بیان اینکه کمتر از 200 ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، گفت: با توجه بیشتر به این رشته ورزشی و حمایت مالی ورزشکاران پیشرفت در ورزش‌های سه‌گانه را شاهد خواهیم بود.
علی یاور عزیزپور با اشاره به هزینه‌های بالای این رشته ورزشی گفت: ورزشکاران با امکانات کم در حال فعالیت هستند و تلاش برای هم‌راستا بودن با فدراسیون برای پیشبرد این رشته ورزشی در دستور کار است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا