یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی لرستان گفت: کوهنورد سقوط‌ کرده، آموزش‌دیده و کارآزموده نبوده است.
به گزارش یافته، سید"آرش قیاسیان" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سقوط یک کوهنورد در اشترانکوه اظهار کرد: سه نفر برای این کار به‌صورت آزاد و بدون هماهنگی با هیأت اقدام کرده‌اند که این کار خارج از برنامه‌های ما بوده و برای کوه‌پیمایی به دامنه‌های اشترانکوه رفته‌اند که متأسفانه این اتفاق رخ داد.
وی ادامه داد: هیچ‌کدام از این سه نفر جزو کوهنوردی‌های آموزش‌دیده و کارآزموده نبوده و در قالب هیچ گروه کوهنوردی هم نیستند.
قیاسیان با بیان اینکه آنان فاقد تجهیزات لازم کوهنوردی بوده‌اند، اضافه کرد: متأسفانه مرحوم سعید گودرزی که از فرهنگیان بازنشسته بوده از فاصله 70 متری به دره‌ی برفی سقوط و بر اثر ضربه‌مغزی جانش را از دست داد.
رئیس هیأت کوهنوردی لرستان یادآور شد: قله «کول جنو» اشترانکوه خیلی فنی و سخت است و فقط کوهنوردان آزموده و ماهر می‌توانند به این قله صعود کنند.
وی خاطرنشان کرد: مرحوم گودرزی جزو بیمه‌شدگان هیأت کوهنوردی الیگودرز نبوده است.
قیاسیان تأکید کرد: افرادی که قصد کوهنوردی دارند باید با هماهنگی هیأت‌های شهرستانی، فراگیری آموزش‌های لازم، با تجهیزات کافی و آگاهی از مکان کوه‌ها و قله‌ها اقدام کنند.
شایان ذکر است روز گذشته "سعید گودرزی" از کوهنوردان شهرستان الیگودرز به علت سقوط از ارتفاع در اشترانکوه جان خود را از دست داد.

دیدگاه‌ها  

#1 وحید رضا گودرزی 1395-10-25 22:56
آقای قیاسیان دستت درد نکنه.
نقل قول کردن
#2 عبدالرضا 1395-10-26 12:59
جناب رئیس محترم : جناب گودرزی از قدیمیهای کوهنوردی الیگودرز بودن و کلیه آموزشها رو هم دیده بودن ضمنا به اطلاع جنابعالی میرسانیم که چند روز قبل از فوت ایشان در برنامه های کمکهای اولیه هلال احمر هم شرکت کرده بود با سند و مدرک خدمت شما عرض میکنیم شما و عواملتون اگه واقعا خیلی نگران هستید یک پایگاه امداد در این اشترانکوه تاسیس کنید بی احترامی به کوه نوردان نفرمائید.
نقل قول کردن
#3 احمدرضا 1395-10-26 23:20
آقای گودرزی چندین ساله کوهنورد بودن و متاسفم برای اخبار کذب
نقل قول کردن
#4 نادر 1395-10-27 08:16
سلام وقتی یک ورزشکار بیمه ورزشی ان رشته رانداشته باشد در واقع جزء ورزشکاران سازمان یافته ان ورزش خاص قرارنمیگیرد والسلام..... ای کاش بجای سوء برداشت از صحبت های جناب قیاسیان خودرا با قوانین منطبق نماییم......
نقل قول کردن
#5 مازیار گودرزی 1395-10-28 01:58
جایی این مجادلات .ما امروز باید با همکاری و همدلی همدیگه کاری انجام بدیم و از مسئولیت پذیری سر باز نکنیم و نسبت به همدیگه بی تفاوت ننباشیم جایی دامن زدن به شایعات اطلاع رسانی کنیم و با این کار بلکه بتونیم درصد خطاهای انسانی مون رو پایین بیاریم .
نقل قول کردن
#6 سرهنگ کوهستان 1396-05-24 20:35
متاسفانه حادثه کولجنو اتفاق افتاد و هرکسی برداشت خودش را ارائه داده در صورتیکه شواهد و قرائن موجود بیانگر این موضوع هست که ایشان به همراه دوستانشون بصورت آزاد و دوستانه کوهنوردی میکرده اند خب نباید اتفاقی نیا افتاد حالا بهتر این بود که ریاست هیئت استان اینکه نمیتواند دردی را تسکین بخشد نمک بر زخمشون هم نپاشه بهتر بود بصورت شایسته تر انجام میشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا