یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: برای پیشرفت ورزشکاران دور استان را حصار نمی‌کشم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته‌، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات ورزش استان را باید خودمان حل کنیم.
وی با بیان این که ورزشکاران ما سرمایه‌های استان هستند، افزود: مسائلی وجود دارد که این سرمایه‌ها را تهدید می‌کند و ما نباید اجازه آن را بدهیم.
استاندار لرستان با تأکید بر اینکه تا زمانی که بخش خصوصی در لرستان مستقر شود جور آن را مدیران ادارات باید به دوش بکشند، تصریح کرد: ۴۲ هیات ورزشی در لرستان وجود دارد که اگر به هرکدام ۱۰ یا ۲۰ میلیون تومان کمک کنیم عمده مشکلات آن‌ها حل می‌شود.
بازوند در پاسخ به صحبت‌های جافر وفایی عضو شورای شهر که اظهار داشت سرانه درآمدی شهرداری نسبت به سایر استان‌ها کمتر است‌، عنوان کرد: شما از این که سرانه درآمدی شهرداری کم است باخبر بودید و به عضویت شورای شهر پیوستید!
وی همچنین خطاب به مدیرعامل مخابرات استان اظهار داشت: این شرکت حداقل باید ۲ هیات ورزشی را تحت پوشش خود قرار دهد.
استاندار لرستان با بیان این که فوتبال استان به من ربطی ندارد و کسی برای این مرا بازخواست نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: وظیفه من در قبال این مردم استان متفاوت است و باید پاسخگو باشم، من چند روز اخیر با یک اسپانسر فوتبال برای سرمایه‌گذاری در استان مذاکره کردم و قول‌های مساعدی گرفتم.
بازوند همچنین با بیان این که اگر دنبال راهکار برویم پیدایش می‌کنیم، تأکید کرد: ۸۰ مدیر استان نتوانسته‌اند مشکل ورزش را حل کنند و این دور از انصاف است!
وی گفت: در استان مشکل زیرساختی داریم، درست! اما کارهای خوبی هم برای ورزش استان صورت گرفته است.
استاندار لرستان با تقدیر از زحمات سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در رابطه با موضوع ورزش و فضاهای ایجادشده در این امر، اظهار کرد: سپاه استان هرقدر زمین بخواهد برای ایجاد فضای ورزشی در اختیارش می‌گذاریم.
بازوند همچنین در پاسخ به سخنان یکی از حضار در رابطه بااینکه عده‌ای از ورزشکاران ما به استان‌های دیگری مهاجرت کرده‌اند، بیان کرد: من دور استان را حصار نمی‌کِشم، چه اشکالی دارد یک ورزشکار در جای بهتری پیشرفت کند؟ وقتی یک استخر جوابگوی ورزشکار ما نیست باید دریا را انتخاب بعدی خود قرار دهد.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان این که برای اسب‌دوانی استان چند سال است که پیگیری ویژه می‌کنم اما موفق نشده‌ام، افزود: متأسفانه مِلکی که متعلق به مردم و ورزشکاران بوده است سندش به نام شرکت (...) زده‌شده و بدون این که نظر مردم را بگیرند، آن را فروخته‌اند.
استاندار لرستان همچنین در بخشی از سخنان خود با بیان این که وزیر ورزش ۳۰ اُم دی‌ماه به لرستان سفر خواهد کرد، گفت: امیدواریم بخش عمده‌ای از مشکلات ورزش را با حضور وزیر حل کنیم.
بازوند تصریح کرد: مدیران و شهرداری‌ها باید از ورزش حمایت کنند و این را بدانند که هزینه برای ورزش جای نگرانی ندارد.
وی یکی از مصوبات مهم این جلسه را تعیین تکلیف هیات‌های ورزشی استان ذکر کرد و گفت: اداره ورزش ظرف مدت یک ماه باید مشخص کند کدام اداره چه هیاتی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
استاندار لرستان با بیان این که مجمع خیرین ورزش باید در استان تشکیل شود، افزود: قدم‌های خوبی برداشته‌شده است لکن بایستی مشوق‌هایی را اعمال کنیم به‌طور مثال باید عوارض و پروانه احداث یک سالن ورزشی توسط یک خَیّر رایگان شود.
بازوند در پایان خاطرنشان کرد: هرکسی بخواهد فضای ورزشی در استان احداث کند زمین رایگان در اختیارش می‌گذاریم.

مدیرکل حوزه استاندار لرستان هم در این جلسه گفت: لباس ورزش لرستان باید عوض شود!
"مسعود بهرام‌نژاد" اظهار داشت: متأسفانه وقتی یک نفر رئیس هیات ورزشی در استان می‌شود، یک روز بعد از انتخابش به‌عنوان رئیس، مطالبه گر دولت می‌شود و می‌گوید مشکلات داریم، پیگیری کردیم، اگر این‌طور نشود آن‌طور می‌شود و...!
وی اظهار داشت: بجای این صحبت‌ها باید راهکار ارائه کرد نه اینکه فقط گله‌مند نداشتن‌هایمان باشیم.
مدیرکل حوزه استاندار لرستان با اشاره به این که اتاق ارتباط ورزش و بخش خصوصی باید تشکیل شود، افزود: وقتی بخش خصوصی را برای بخش‌های اقتصادی می‌آوریم، سپس می‌توانیم برای بخش ورزش هم از او درخواست سرمایه‌گذاری کنیم.



مصطفی باقری/یافته

دیدگاه‌ها  

#1 پایتخت سرزمینی ایران 1395-10-16 07:51
بیشتر به فوتبال و کشتی و تقویت این تیم ها و اولویت قرار دان آن برای حضور در رده های اول لیگ مملکت بهترین فعالیت در امور ورزشی لرستان است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا